Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم انجام مأموریت مدیران همدان با قطار

انجام مأموریت مدیران همدان با قطار

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري همدان خواستار انجام ماموريت اداري مديران و پرسنل دستگاه هاي اجرايي به تهران با قطار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سيد محمد رضا ميرصفدري در نامه اي به  مديران و روساي دستگاههاي اجرايي، سازمانها، نهادها و موسسات استان تصريح کرد:  با توجه به اينکه براساس پيگيرها و تلاشهاي مستمر و مداوم استاندار و نمايندگان مردم شريف استان در مجلس شوراي اسلامي و مساعدت دولت تدبير و اميد، راه آهن همدان – تهران راه اندازي و آماده ارائه خدمات به مردم شريف استان  است ، به منظور اشاعه فرهنگ استفاده از اين بخش و رشد و شکوفايي صنعت حمل و نقل ريلي در استان و بالا بردن امنيت سفرهاي اداري ضمن ارسال برنامه زمانبندي حرکت قطار از ايستگاه هاي همدان و تهران، مقتضي است دستور فرماييد ماموريت هاي اداري مديران و پرسنل حتي المقدور  به مقصد تهران و بالعکس از طريق استفاده از قطار صورت پذيرد.

وي خاطرنشان کرد: بدون شک اهتمام مسئولين ،فعالين بخش خصوصي و هم استاني هاي عزيز موجب  شناسايي ومعرفي اين بخش از  حمل ونقل استان وموثر در بخش هاي مختلف اقتصادي به ويژه صنعت گردشگري خواهد شد.

همراه اين نامه برنامه زمانبندي حرکت قطار از ايستگاه هاي همدان و تهران نيز براي اطلاع مديران و پرسنل دستگاه هاي اجرايي استان ارسال شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن