Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم مدیران همدان بدون هماهنگی از استان خارج نشوند

مدیران همدان بدون هماهنگی از استان خارج نشوند

استاندار همدان بابیان اینکه مدیران باید شخصاً در محل کار خود حاضر باشند، گفت: تدبیر لازم برای کاهش خسارات آبگرفتگی و سیل در همدان پیش‌بینی شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدسعید شاهرخی ظهر دوشنبه در ستاد بحران استان همدان با اشاره به اطلاعات کسب شده از ستاد بحران کشور و لزوم آمادگی‌های لازم برای مواجهه با شرایط آب و هوایی نامناسب عنوان کرد: از همه زحمات صورت گرفته در ستاد خدمات سفر نوروزی و ستاد بحران استان همدان تشکر می‌کنم چرا که کارها به نحو مطلوب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در بازدید از محورهای مواصلاتی حضور پررنگ و با نمود نیروی انتظامی مشهود بود کما اینکه کاهش آمار در تصادفات را مدیون حضور این نیروها در جاده‌ها هستیم، اضافه کرد: البته فرهنگ‌سازی انجام شده در این زمینه را نمی‌توان انکار کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و هلال احمر علاوه بر حضور مؤثر در استان بخشی از اقدامات لازم در استان مازندران و گلستان را نیز پوشش داده است، گفت: هیچ لحظه‌ای را نباید از دست بدهیم و تا پایان تعطیلات نوروز باید توان خود را مضاعف کرده و در زمینه‌های مختلف به کار بگیریم.

ستادهای شهرستانی به طور مرتب گزارش خود را ارائه دهند

وی با بیان اینکه کار باید با جدیت دنبال شود و ستادهای شهرستانی به طور مرتب گزارش خود را ارائه دهند، اضافه کرد: اگر آب گرفتگی در شهرستان‌ها گزارش می‌شود باید در همان شهرستان تمهیدات لازم صورت گیرد و منتظر اقدام مدیران استانی نبود.

شاهرخی با بیان اینکه باید تدبیر لازم برای کاهش خسارات وارده به مردم پیش‌بینی شود، اضافه کرد: شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدماتی و دهیاری‌ها باید در محل‌های شناسایی شده مستقر شوند و با تجهیزات کامل وارد عمل شوند تا خسارات به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه مدیران باید شخصاً در محل کار حاضر باشند و بازدیدهای میدانی را فراموش نکنند، عنوان کرد: تلفن مسئولان به گوش باشد و استان همدان را بدون هماهنگی ترک نکنند.

رسانه‌ها از پخش شایعات جلوگیری کنند

استاندار همدان از مجموعه تیم صیانت از حقوق شهروندی نیز تشکر کرد و با بیان اینکه باید ارزیابی دقیقی از دستگاه‌ها صورت گیرد، اضافه کرد: پلیس راه و راهداری باید همکاری‌ها را بیشتر کنند و اصحاب رسانه نیز با اطلاع رسانی صحیح به مردم آنها را از وضعیت مطلع و از پخش شایعات جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید اخبار امیدآفرین منتشر کنند، اضافه کرد: فرمانداران جنوب استان با توجه به تهدیدات احتمالی وقوع سیل باید آمادگی لازم را داشته باشند کما اینکه شهرداری‌ها در آماده‌باش کامل باشند.

شاهرخی از سامانه ۰۹۶۲۹ به عنوان پل ارتباطی مسافران و مدیران یاد کرد و با بیان اینکه با استفاده از این سامانه به شکایات گردشگران رسیدگی می‌شود، عنوان کرد: در همه حال پاسخگوی مردم خواهیم بود./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن