Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم معاون اقتصادی استانداری همدان مشخص شد

با حکم وزیر کشور؛
معاون اقتصادی استانداری همدان مشخص شد

بنا به پیشنهاد استاندار و تائید معاونین توسعه مدیریت و منابع هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان منصوب می شوید.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، با پیشنهاد استاندار همدان و با حکم وزیر کشور، ظاهر پورمجاهد بعنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان منصوب شد.

در بخشی از حکم دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار محترم و تائید معاونین توسعه مدیریت و منابع هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان منصوب می شوید.

در این پیام همچنین آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها و سازمانهای کشوری و لشکری و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاستهای دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

در سوابق مدیریتی پورمجاهد، مدیر کل تعاون استان، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شهرکهای صنعتی، فرماندار بهار و فامنین، معاون مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی استانداری، مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری، مدیر کل دفتر بازرسی استانداری، مدیر کل روستایی و شوراهای استانداری دیده می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن