Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم فرصت دوماهه استاندار همدان به مدیران

فرصت دوماهه استاندار همدان به مدیران

استاندار همدان با بیان اینکه شرط اول حضور مدیران همدان در پست‎های مدیریتی کار جهادی است گفت: مدیران استان دو ماه فرصت دارند تا خود را با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی منطبق کنند در غیر این صورت جا به جا می‌شوند.

به گزارش "همدان نیوز"، سید سعید شاهرخی صبح امروز در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: جنبش دانشجویی و نقش ارزنده و مؤثر تشکل‌های دانشجویی و دانشگاه‌ها از سال 32 با شهادت 3 تن از دانشجویان دانشگاه تهران اوج گرفت.

وی بیان کرد: ویژگی‌های بارز جنبش دانشجویی موضوع استکبارستیزی و دفاع از کیان وطن، اسلام و خون شهداست و تا کنون نیز این جنبش بر همین مبنا حرکت می‌کند.

شاهرخی عنوان کرد: در شورای اداری استان دیدگاه‌های کلی که منطبق بر سیاست‌های اصولی نظام و دولت هست را یادآوری و تاکید می کنم که در ادامه مسیر استاندار سابق سبک و سیاق ما چیست و چگونه باید حرکت کنیم تا شتاب بیش از قبل را داشته باشیم.

استاندار همدان با بیان اینکه قانون برای همه یکسان است گفت: تا چندی بعد از همراهی معاونت استانداری آقای قیاسی محروم می شویم.

وی با بیان اینکه جلب اعتماد عمومی و بالا بردن جایگاه و اعلام حقانیت ایران در دنیا در بخش سیاست خارجی مورد توجه بود گفت: چهره خشنی را از ایران در دنیا ترسیم کرده بودند و با تلاش بی وقفه برجام انجام شد و در پنج سال اخیر گشایش‌های زیادی انجام شد و اکنونبیش از گذشته چهره زشت استکبار به نمایش گذاشته شد و اکنون فلش انزوا به سمت آمریکا است.

شاهرخی عنوان کرد: با وجود اصرارهایی که داشتند نتوانستند به وعده خود و تحریم نفتی ایران عمل کنند، محدودیت ها و فشارهایی که در کشور اعمال می شود واقعیت روشنی است و همه ما در مقابل این تحریم ها نقش داریم و به تعبیری با یک جنگ اقتصادی مواجه هستیم و دولت نیز در خط اول این مبارزه قرار دارد و بر این اساس نوع رفتار و تصمیم گیری‌های ما باید جهت مبارزه داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید به واقع مدیریت جهادی داشته باشیم و این نوع مدیریت وقت نمی‌شناسد گفت: این نوع مدیریت به کار شبانه روزی نیاز دارد و شرط اول حضور در پست‌های مدیریتی کار جهادی است و نخستین توقع من از همه مدیران این است تا بیش از گذشته فعال بوده و عزم خود را جزم کنند.

وی تصریح کرد: با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بنا داریم تا بهره‌وری را بالا برده و تلاش خود را مضاعف کنیم. می خواهیم سیاست‌های اصولی دولت را محقق کنیم و بنا دارم تا فرصت زمانی دو ماهه را به مدیران بدهم تا مدیران به روز شوند و خود را منطبق بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی کنند و در غیر این صورت باید جای خود را به افرادی بدهند که بتوانند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را انجام دهند.

شاهرخی تاکید کرد: با هیچ جناح و گروهی تعارف ندارم و اصل مردم، شایسته سالاری و اعتقاد به رأی مردم است. معتقد هستم کارها را باید با کارشناسی و بر اساس علم پیش ببریم و فرصتی برای آزمون و خطا نداریم که بر این اساس گروهی باید اقدامات مدیران را رصد کنند و در صورت نیاز تذکرات لازم را بدهند.

استاندار همدان گفت: پاشنه آشیل توسعه استان و کشور توجه به بخش خصوصی است و مدیران باید آن را تقویت کنند. ما دولتی‌ها باید تصدی گری را کنار بگذاریم و در بحث واگذاری پروژه‌ها همه باید موفق شوند و هر کس توان توفیق ندارد جای خود را به شخص دیگری بدهند.

شاهرخی اظهار داشت: نباید اوراق خزانه اسلامی تا امروز باقی می‌ماند و برخی دستگاه ها سهم میلیاردی خود را جذب نکردند و تا پنج شنبه هفته آینده در شورای برنامه ریزی دستگاه‌ها تعیین تکلیف کنند و اگر نتوانستند این اوراق را جذب کنند این سهم را به سایر دستگاه ها می‌دهیم./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن