Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم تمام تلاش مدیران برای کسب رضایت مردم باشد/هدف نهایی آمریکا تحریم نیست

تمام تلاش مدیران برای کسب رضایت مردم باشد/هدف نهایی آمریکا تحریم نیست

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور گفت: مهمترین اصل در کشور تلاش برای رضایتمندی مردم است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حسین ذوالفقاری در شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استاندار همدان در ابتدای سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از بدرقه مطلوب مردم همدان از استاندار سابق، اظهار داشت: به عنوان یک شهروند همدانی از تکریم استان از دو خدمتگزار تقدیر می کنم.
وی با بیان اینکه ظرفیت استان چندان قدر دانسته نشد، تصریح کرد: همدان مردم خوبی دارد و یکی از استان های امن کشور است.
ذوالفقاری با اشاره به اینکه آیین تودیع و معارفه نشان می دهد که همه چیز در دنیا موقت است، یادآور شد: زمان به سرعت می گذرد و فرصت زیادی نداریم و باید در شرایط کنونی به شکلی دیگر کار کنیم چراکه مشکل و تهدید وجود دارد و دشمن می خواهد نا امنی ایجاد کند و هدف تحریم مختل کردن امنیت کشور است.
وی اضافه کرد: مسئولیت کنونی آمریکا به صراحت سخن می گوید و تأکید دارد که ایران باید به حرف آمریکا گوش کند و این مسجل شده که آمریکا به دنبال معامله است.
معاون وزیر کشور با بیان اینکه با وجود چنین شرایطی نمی توان وقت را هدر داد، گفت: با تمام وجود خرسندم که وحدت و همدلی در حال حاضر در همدان وجود دارد چراکه در چنین شرایطی کشور به کار و تلاش و هماهنگی نیاز دارد.
وی ادامه داد: کشوری که قدرت مدیریت و کنترل نداشته باشد ثبات آن به خطر می افتد و با توجه به اینکه تهدیدها و ضعف های بسیاری در کشور وجود دارد، اگر در مدیریت موفق نشویم با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.
ذالفقاری تأکید کرد: 90 درصد وقت و زمان ما در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است نه امنیتی. چراکه مهمترین مسئله در حال حاضر جلب رضایت مردم است و می دانیم که اگر به دنبال امنیت هستیم باید مشکلات اقتصادی برطرف شود.
وی با بیان اینکه از منابع غنی کشور استفاده چندانی نمی شود، اظهار داشت: یک ضلع راهبردهای حضرت علی علیه السلام این است که اگر متفرق شویم دچار مشکل خواهیم شد چراکه حق پیروز است اما پیروزی اهل حق مشروط بوده و رمز آن وحدت و همدلی است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه باید مسائل را همه جانبه نگاه کرد، یادآور شد: وحدت یک اصل است و باید به آن توجه کرد و از طرفی مسئولیت پذیری و امانت دار بودن امری بسیار مهم به شمار می رود و اگر کسی مسئولیتی می پذیرد نباید آن را ضایع کند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: باید به آبادانی مناطق مختلف و بهبود مشیعت مردم توجه جدی کرد و امروز مهمترین مسئله در کشور رضایتمندی مردم است.
ذوالفقاری با بیان اینکه این ارزیابی در همدان انجام شود که مردم روزانه چه میزان با مدیران ارتباط بی واسطه دارند، یادآور شد: این موضوع نیز ارزیابی شود که چه میزان رضایتمندی از این ارتباط حاصل می شود.
وی با بیان اینکه دولت های کارآمد باید بازنگری شوند، گفت: شرایط کنونی فسادزاست و اگر قرار باشد کاری انجام شود آنقدر قانون وضع شده که بتوان انجام داد و اگر قرار است کاری هم انجام نشود به میزانی قانون هست که نشود انجام داد.
معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر به دنبال رضایتمندی مردم هستیم باید ساختارها شفاف سازی شود، اظهار داشت: چرا در هر شرایط بحرانی که پیش می آید مدیران می گویند ما وظیفه خود را انجام داده ایم و هیچ تقصیری متوجه کسی نیست؟
وی افزود: این شرایط به این دلیل است که امور را به طور همزمان به چند نهاد سپرده ایم و مردم در پیگیری امور خود سرگردان هستند.
ذوالفقاری با بیان اینکه رضایتمندی مردم استوانه حمایت از نظام و امنیت کشور است، یادآور شد: فرهنگی در ادارات رایج شود که میزان رضایتمندی مردم از دستگاه ها مورد ارزیابی قرار بگیرد.
وی با اشاره به ویژگی های مردم ایران بر اساس بررسی های صورت گرفته، خاطرنشان کرد: مؤمن بودن مردم ایران از جمله ویژگی هاست و ایمان مردم بود که در شرایط سخت ایران را نجات داد.
ذوالفقاری با بیان اینکه دی ماه گذشته در 101 شهر در کشور حاشیه ایجاد شد، اظهار داشت: با این وجود مردم از اغتشاشات استقبال نکردند و دلیل آن این نبود که مشکلی ندارند بلکه به دلیل ایمان قلبی مردم است.
وی افزود: اگر دارایی وجود داشته باشد و بی عدالتی صورت بگیرد نارضایتی ایجاد می شود اما اگر امتیازی در کشور وجود نداشته باشد و اختصاصی نیز صورت نپذیرد، نارضایتی وجود نخواهد داشت.
ذوالفقاری عدالت طلبی، آرامش طلبی و احترام طلبی را از دیگر ویژگی های ایرانیان دانست و گفت: مردم ایران تطبیق گرا هستند و افراد و تلاش آنها را با یکدیگر تطبیق می دهند که با توجه به این موضوع کار استاندار جدید همدان با وجود تلاش بسیار استاندار پیشین سخت می شود.
وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی ایرانیان تحول خواهی است، تصریح کرد: اگر خلاقیت و نوآوری در دستگاه ها و نهادها ایجاد نشود د سکون شکل می گیرد و اگر تحول خواهی را مدنظر قرار دهیم مردم رضایتمند خواهند بود.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهادت می دهم که محدناصر نیکبخت استاندار سابق همدان جدی و با برنامه بود، یادآور شد: استاندار سابق در ملاقات ها و پیگیری ها منظم و اهل تعامل و هماهنگی بوده است.
وی افزود: مردانگی، صداقت و صراحت لهجه از ویژگی های استاندار پیشین همدان به شمار می آید و وی با جدیت امور استان همدن را پیگیری می کرد.
ذوالفقاری با بیان اینکه گزینه های مختلفی برای استانداری همدان وجود داشت، گفت: با توجه به شرایط کنونی استان، سید سعید شاهرخی مورد موافقت قرار گرفت و به هیئت دولت معرفی شد.
وی تأکید کرد: یکی از مهمترین مسائل در انتصاب افراد این است که آن مدیر در بدنه دستگاه کار کرده باشد و خوشبختانه شاهرخی بدنه کار را می شناسد و با پاکدستی، صداقت و سلامت 15 سال در همدان کار کرده و امید می رود که تلاش های استاندار پیشین را ادامه دهد چراکه افتخار ما این است که همدان سرآمد خدمت گزاری به مردم در کشور باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن