Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم توقعات باید کاهش یابد تا کارهای بزرگ به نتیجه برسد

وزير بهداشت:
توقعات باید کاهش یابد تا کارهای بزرگ به نتیجه برسد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اطمینان دارم با اتفاقات بهار امسال و تکمیل آن توسط رأی مجلس، بتوان مشکلات کشور را که یکی از آنها اشتغال است، رفع كرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در آیین افتتاح بیمارستان 186 تخت خوابی شهید قدوسی نهاوند با ابراز خوشحالی از انتخاب نام شهید آیت‌الله قدوسی برای این بیمارستان، خود را از ارادتمندان این عالم شهید دانست و افزود: شهید قدوسی انسان سلیم‌النفس و بسیار ارزشمندی بود که فرزند وی نیز به درجه شهادت نایل شد و امیدواریم در این مجموعه در حد نام این بزرگوار کار شود.

وی با بیان اینکه در استان همدان کارهای بسیار خوبی انجام شده است، گفت: به همت استاندار و رئیس دانشگاه کارهای زیادی در استان در حوزه بهداشت و درمان انجام شده و اقدامات بسیاری نیز باقی مانده است.

قاضی‌زاده هاشمی یادآور شد: درخواست و ثبت نام تعداد زیادی از افراد جامعه برای تعداد محدودی شغل، از مشکلات بخش‌های مختلف کشور است و همه مردم و مسؤولان باید ایثار کنند و شجاعانه تصمیات مهم بگیرند تا این مشکلات رفع شود.

وی با بیان این که برخی تصمیمات در کشور سخت و دردناک است، اما به تعویق انداختن آنها زیان‌بار است، افزود: توقعات در جامعه باید کاهش یابد تا کارهای بزرگ به نتیجه برسد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: این بیمارستان، نخستین بیمارستان بعد از انقلاب در این شهرستان است و اطمینان دارم با اتفاقات بهار امسال و تکمیل آن توسط رأی مجلس، بتوان مشکلات کشور را که یکی از آنها اشتغال است، رفع کرد.

وی با اظهار امیدواری از این که دولت شرایط آرامی را در کشور دنبال کند تا اشتغال حاصل شود، افزود: بیمارستان تازه تأسیس نیاز به مراقبت و تجهیرات تکمیلی دارد تا به سرعت دو بیمارستان دیگر نهاوند را از زیربار اضافی خارج کند.

قاضی‌زاده هاشمی با شکرگذاری از افتتاح این مرکز، ضمن قدردانی از همه افرادی که در این زمینه کمک و همراهی کردند، گفت: در اسرع وقت و بدون ظاهرسازی و حرکات نمایشی، نیروی انسانی این بیمارستان تأمین شود.

وی اضافه کرد: امیدوارم کارکنان مختلف حوزه بهداشت و درمان رضایت همه مردم را فراهم کنند و به این منظور تا ماه آینده نیروهایی را برای نظارت بر وضعیت بیمارستان اعزام می‌کنم.

وزیر بهداشت از همراهی نمایندگان مجلس و مسؤولان دانشگاه و شهرستان تشکر کرد و خاطرنشان کرد: با تجهیز کامل بیمارستان علیمرادیان و راه‌اندازی کامل بیمارستان شهید قدوسی، استانداردهای مورد نظر شهرستان نهاوند در حوزه بهداشت و درمان تأمین می‌شود.

وی افزود: همچنین سی‌تی اسکن و ماموگرافی برای بیمارستان تأمین شده و آمبولانس نیز به آن اختصاص می‌یابد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن