Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم ۲۱ هزار تخت بیمارستانی تا پایان دولت یازدهم تحویل داده می‌شود

وزیر بهداشت در ملایر:
۲۱ هزار تخت بیمارستانی تا پایان دولت یازدهم تحویل داده می‌شود

وزیر بهداشت با بیان اینکه از مجموع ۲۱ هزار تخت بیمارستانی که وزارت بهداشت تعهد کرده در حال حاضر ۱۳ هزار و ۵۰۰ تخت تکمیل و تحویل شده است، گفت: مابقی تخت‌ها نیز تا پایان دولت یازدهم تحویل داده می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه افتتاح بخش سی سی یو بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با بیان اینکه توسعه حوزه بهداشت از اولویت‌های وزارت بهداشت و درمان است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم تا پایان دولت یازدهم کل این شبکه را برای همه ایرانیان مستقر و پروژه الکترونیک سلامت را کامل کنیم.

وی با بیان اینکه از مجموع 21 هزار تخت بیمارستانی که وزارت بهداشت تعهد کرده در حال حاضر 13 هزار و 500 تخت تکمیل و تحویل شده است، گفت: مابقی تخت‌ها نیز تا پایان دولت یازدهم تحویل داده می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: تحویل این میزان تخت برابر 10 و 15 سال تحویل تخت بیمارستانی در گذشته است.

وزیر بهداشت و درمان در ادامه با اشاره به اینکه از 270 پروژه درمانی استان همدان 70 مورد آن در ملایر است، افزود: در این راستا بخش‌های سی سی یو و ام آر آی افتتاح شد و اورژانس بیمارستان امام حسین (ع ) نیز باید تکمیل شود، اعمالی چون جراحی و سایر اقداماتی نیز که در حال حاضر در ملایر انجام نمی‌شود و بیماران برای درمان مجبورند به استان مراجعه کنند باید با سرعت تامین شود.

وی با اشاره به اینکه بخش رادیوگرافی و آنژیوگرافی  به زودی در شهرستان ملایر باید دایر می‌شود، تصریح کرد: در زمینه ارتقا آموزش عالی و تربیت چند رشته مختلف پزشکی با مساعدت دانشگاه آزاد ملایر ظرف یک سال آینده اقدامات موثری انجام خواهد شد.

هاشمی همچنین با اشاره به کمک‌های ارزنده خیرین در حوزه بهداشت و درمان  خواستار حضور بیشتر آنها در راستای اتمام پروژه‌های درمانی در حال ساخت و پروژه‌ها و طرح‌های درمانی که در آینده پیش‌بینی می‌شود، شد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تلاش زیادی در راستای بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان همدان داشته ولی باید توان بیشتری در این حوزه به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه خدمات بسیاری باید به مردم نظام جمهوری اسلامی ارائه شود، افزود: اقدامات خوبی در زمینه سلامت در شهرستان ملایر انجام شده ولی این شهرستان در این زمینه نیازمند توجه بیشتری است.

وزیر بهداشت و درمان از پروژه اورژانس خیرساز بیمارستان امام حسین(ع ) بازدید کرد و بر توسعه و سرعت بخشیدن به اتمام این پروژه با توجه به ضرورت منطقه و تحمیل بار بیماران از سایر استان‌ها و شهرهای همجوار تاکید کرد.

منبع: تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن