Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا اصلی‌ترین مشکل برف‌روبی خیابان‌های همدان چیست؟

اصلی‌ترین مشکل برف‌روبی خیابان‌های همدان چیست؟

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با تأکید بر اینکه تمامی معابر اصلی شهر همدان برف‌روبی شده است، گفت: در حال حاضر وضعیت معابر اصلی و حتی فرعی شهر خوب است.

به گزارش "همدان نیوز"، حامد جلیلوند با اشاره به اینکه عملیات برف‌روبی همزمان با بارش برف در سطح شهر آغاز شده است، اظهار کرد: قبل از آغاز بارش برف ماشین آلات برف‌روبی در سطح شهر مستقر شدند و با توجه به اینکه بارش برف در ساعات پیک ترافیک رخ داد با به‌کارگیری نیروهای خدمات شهری خوشبختانه کمترین مشکل را در سطح شهر داشتیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات برف‌روبی در سطح معابر شهر ادامه دارد، تصریح کرد: عملیات برف‌روبی به صورت یکسره انجام شده و در حال حاضر کمترین مشکل را در معابر اصلی و فرعی شهر داریم.

جلیلوند درباره انباشت برف در حاشیه خیابان ها، خاطرنشان کرد: خیابان های اصلی که خودرویی در آن پارک نشده بود، به طور قطع بدون مشکل برف‌روبی شده است و انباشت برف در جلوی پارکینگ شهروندان و ساکنان نداشته ایم.

وی با تأکید بر اینکه مشکل عمده در عملیات برف‌روبی معابر وجود خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان هاست، گفت: عمده مشکلات برف‌روبی خیابان‌ها به علت پارک خودرو در حاشیه معابر است که از شهروندان تقاضا داریم خودروهای خود را در خیابان ها پارک نکنند چراکه پارک‌های حاشیه‌ای مشکلات زیادی را برای برف‌روبی معابر ایجاد می‌کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن