Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا هزار و ۴۰۰ نیروی شهرداری همدان در بلاتکلیفی هستند

هزار و ۴۰۰ نیروی شهرداری همدان در بلاتکلیفی هستند

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت که به دلیل منعقد نشدن قرارداد پیمانکاران خدمات شهری، هزار و ۴۰۰ نیرو و کارگر این مجموعه در شهرداری همدان بلاتکلیف هستند.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حمید بادامی نجات با اعلام این مطلب، افزود: هنوز قرارداد پیمانکاران خدمات شهری شهرداری همدان منعقد نشده و همین مساله موجب بلاتکلیفی یک هزار و ۴۰۰ نیروی خدمات شهری شده است.

به گفته وی، دراین رابطه مدیران مربوطه در شهرداری باید در خصوص قرارداد پرسنل و عدم پرداخت بیمه ایاب و ذهاب آژانس‌ها و بیمه تکمیلی که از حقوق پرسنل کسر می‌شود اما خدماتی به آن‌ها ارائه نمی‌شود نیز پاسخگو باشد.

بادامی نجات افزود: شهرداری باید در پرداخت حقوق و اضافه کار نیروهای شاغل در این مجموعه منطبق بر عدالت رفتار کند و دراین زمینه تلاش شود حق و حقوق کارگران، نیروهای خدماتی و نگهبانان شهرداری تحت هیچ شرایطی تضییع نشود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: مصوبه دولت در افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارکنان برای کمک به معیشت آن‌ها بوده و باید بر اساس قانون کار اجرایی شود، اما شاهد هستیم که شهرداری پس از اینکه این افزایش را لحاظ کرده اضافه کار نیروها را کاهش داده که این امر موجب بروز مشکلاتی برای نیروها شده است.

وی از کمیسیون حقوقی، نظارت و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان خواست ضمن دریافت گزارش لازم از شهرداری در خصوص روند پرداخت حقوق کارکنان، آن را در صحن شورا ارایه دهد.

بادامی نجات افزود: مدیران شهداری باید اقدامات و تصمیمات خود در خصوص پرداخت حقوق پرسنل را با هماهنگی شورای شهر اجرا و عملیاتی کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن