Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا مراكز غيرقانوني نگهداري دام در همدان پلمپ شد/ خسارت گله‌های گوسفند به فضای سبز همدان

مراكز غيرقانوني نگهداري دام در همدان پلمپ شد/ خسارت گله‌های گوسفند به فضای سبز همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از جمع آوری و تعطیلی پنج  مرکز نگهداری دام از ابتداي سال تاكنون خبر داد و گفت: این اقدامات در پی شکایات متعدد شهروندان درخصوص انتشار بوی نامطبوع، ایجاد آلودگی زیست محیطی و انتقال بیماریها صورت گرفته است.

به گزارش "همدان نیوز"، وحید علی ضمیر ادامه داد: شهرداری از طریق بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها نسبت به تشکیل پرونده و صدور رأی پلمپ و جمع آوری این مراكز اقدام کرده و موجب رضایت اهالی و ساکنین آن محله ها مي شود.

وی افزود: هفته قبل عشایر با گله‌های گوسفند خود از بلوار ارم عبور کرده و باعث ایجاد خساراتی به فضای سبز و مبلمان شهری شدند، که نیروهای شهرداری با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و انتقال آن ها اقدام کردند.

علی‌ضمیر با اشاره به تعطیل شدن یک مرکز دامداری دیگر در همدان، اعلام کرد: مراکزی را که در حاشیه بلوار حضرت امام خمینی (ره)، پردیس، جاده فقیره و اعتمادیه اقدام به نگهداری دام می کنند، جهت جمع آوری و پلمپ در دستور کار قرار دارند.

وی در پایان تصریح کرد: با تمامی مراکز نگهداری دام زنده که سلامت و بهداشت مردم را تهدید می کنند، برخورد جدی و قانونی شده و جمع آوری می شوند، همچنین شهروندان می توانند این مراکز غیرقانونی را که باعث مزاحمت می شوند را از طریق سامانه 137 شهرداری اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن