Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تخفیف 4 میلیاردی شهرداری همدان به آسیب‌دیدگان از کرونا

تخفیف 4 میلیاردی شهرداری همدان به آسیب‌دیدگان از کرونا

شهردار همدان از تخفیف 4 میلیارد تومانی مدیریت شهری برای آسیب دیدگان از کرونا خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"  و به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، عباس صوفی با بیان اینکه شهرداری همدان خود با آسیب‌های مالی ناشی از شیوع کرونا درگیر است، گفت: با توجه به رکود اقتصادی در شرایط کرونایی و تأثیر آن بر کسب و کارها، پیشنهاداتی در راستای مساعدت با برخی از شهروندان آسیب دیده از کرونا به شورای اسلامی شهر ارایه شده که مورد موافقت نمایندگان مردم در پارلمان شهر واقع شد.

وی در ادامه تصریح کرد: به جز مشاغلی که براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال بوده اند، مباحث حمایتی با تأیید شورای اسلامی شهر در خصوص برخی از آسیب دیدگان از کرونا اعمال شده است.

شهردار همدان اظهار کرد: عدم شمول عوارض کسب و پیشه، عدم شمول بهای خدمات «اجاره» املاک اعم از مستغلات شهرداری و سازمان‌های وابسته، پارکینگ‌های طبقاتی شهرداری، دکه‌های مطبوعاتی شهرداری، غرفه‌های بازار موقت پرندگان، غرفه‌های گنجنامه، غرفه‌های بازارچه کوی ولی عصر(عج)، فست فودهای سیار، غرفه‌های گل فروشی، دکه‌های داخل پارک ها، شهربازی، کانون‌های تبلیغاتی، هتل‌ها و غذاخوری ‌های طرف قرارداد از جمله مواردی است که برای فروردین ماه رایگان شد و همچنین خدمات تمدید پروانه تاکسی و پروانه بهره برداری تاکسی برای سال 1399 رایگان شد.

شهردار کلانشهر همدان تصریح کرد: در همین راستا بهای خدمات سازمان مدیریت پسماند تخفیف پنجاه درصدی بهای خدمات برای کادر درمانی فعال در درمان ویروس کرونا اعمال شد.

صوفی بیان کرد: همچنین در اواخر سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته تخفیفات پروانه ساختمانی طی مصوبه شورای اسلامی شهر تا پایان 20 اسفندماه سال گذشته اعتبار داشت که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا تا پایان اسفندماه سال گذشته تمدید شد.

وی اضافه کرد: در راستای ارایه بسته‌های حمایتی و با توجه به موارد ذکر شده در مجموع حدوداً مبلغ 4 میلیارد تومان تخفیف از سوی شهرداری همدان برای آسیب دیدگان از کرونا اعمال شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن