Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا فرش گل زیر پای همدان در تابستان 98

فرش گل زیر پای همدان در تابستان 98

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: با توجه به شروع فصل تابستان واهمیت وجود گل های فصلی برای زیباسازی منظر شهری و همچنین ایجاد روحیه نشاط وشادابی بین شهروندان وهمچنین مسافرین عزیز شهرداری اقدام به کاشت گل های فصلی در سطح شهر نموده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان، وحید علی ضمیر اظهار کرد: در گل‌کاری تابستانه بیشتر از گل‌های فصلی با تنوع گونه‌ای شامل اطلسی، شاه پسند، جعفری، آلیسوم،کوکب، رعنا زیبا و... که در مقابل گرما مقاومت بیشتری دارند استفاده می‌شود.

وی گفت: عملیات آماده سازی و کاشت این گل ها از اواخر اردیبهشت ماه در سطح بلوارها ، میادین ، پارک ها و بوستان های سطح شهر آغاز شده و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه همواره باید مشکل کم آبی و خشکسالی را مدنظر داشت، تصریح کرد: همواره تأکید ما استفاده از گیاهان با نیاز آبی کم است تا علاوه بر بهره مندی از زیبایی و اثرات مثبت گلها و گیاهان در مصرف آب نیز صرفه جویی شود.

معاون خدمات شهری اظهار داشت: برای زیبا سازی بهتر سطوح فضای سبز، همزمان کاشت نهال و درختچه، نظافت سرشاخه ها و جمع آوری کلیه ضایعات گیاهی از سطح فضای سبز نیز در حال انجام است تا زیبایی بیشتری در سطح شهر ایجاد گردد .

وی در راستای آماده سازی سطح شهر برای استقبال درخورشان از مهمانان وگردشگران وهمچنین شهروندان افزود: بازسازی و تعمیر سرویس های بهداشتی پارک ها، نظافت نمازخانه ها، تعمیر شیرآلات و هرس درختان ، پاکسازی پارک ها و.. از نکات حائز اهمیت درآمادگی برای استقبال از مسافران تابستانی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن