Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا دستور تخلیه 330 منزل در همدان

دستور تخلیه 330 منزل در همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: این معاونت برای مهار سیلاب و برف روبی در سطح شهر تلاش مضاعف و بی‌وقفه دارد.

به گزارش "همدان نیوز"، وحید علی ضمیر با اعلام این خبر افزود: از صبح دیروز 11 فروردین ماه تا کنون شهروندان بیش از دو هزار و 500 بار با مرکز 137 و آتش نشانی تماس گرفته اند و نیروهای خدمات شهری و آتش نشانی تمام تلاش خود را برای ایجاد آسایش شهروندان به کار گرفته است.

وی ادامه داد: با اعلام آماده باش سیل احتمالی و تشکیل ستاد بحران در شهرداری، بیش از 600 نفر نیروی خدمات شهری و 90 دستگاه ماشین آلات جهت جلوگیری از ورود سیلاب به منازل و رفع آب گرفتگی مشغول به خدمات رسانی هستند.

علی ضمیر با بیان اینکه از کیسه‌های ماسه و سیل‌بند برای جلوگیری از ورود آب به منازل و مغازه‌ها استفاده شده است، یادآور شد: روز گذشته به صاحبان 330 منزل که در حریم، بستر و حاشیه رودخانه ها اسکان دارند اخطار جهت تخلیه داده شد که بیش از 40 منزل تخلیه شدند.

وی از شهروندانی که در کنار رودخانه ها اسکان دارند درخواست کرد که با توجه به شدت باران هرچه سریعتر به مکان‌های اسکان اضطراری مانند سوله‌های ورزشی، مساجد، حسینیه‌ها و سالن‌های مجموعه شهرداری مراجعه کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه بالا آمدن فاضلاب شهری در منازل سهم عمده ای در آب گرفتگی دارد، خاطرنشان کرد: این موضوع به شرکت آب و فاضلاب و زیرساخت‌های شهری مربوط است اما شهرداری با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای خدمات رسانی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن