Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا حقوق کارگران و کارمندان شهرداری همدان به موقع پرداخت شود

حقوق کارگران و کارمندان شهرداری همدان به موقع پرداخت شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر رعایت عدالت در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری همدان گفت: حقوق کارگران شهرداری به موقع پرداخت شود.

به گزارش "همدان نیوز"، کامران گردان در جلسه صحن علنی شورای شهر همدان با بیان اینکه همدان استانی با ظرفیت های بالای سرمایه گذاری وگردشگری است، افزود: حمایت از سرمایه گذار باعث ایجاد انگیزه در امر سرمایه گذاری بخش خصوصی می شود و در این زمینه باید ریسک پذیر بود چرا که در توسعه و آبادانی شهر و استان بسیار تاثیرگذار است.

گردان با اشاره به تغییر زمان برگزاری اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرها و مراکز استانها و شهرداران کلان در همدان یادآور شد: این اجلاس در روزهای هشتم و نهم آذر ماه برگزار می شود.

وی برگزاری این اجلاس را در راستای هم اندیشی و احصاء و رفع مشکلات شوراها و شهرداری ها حائز اهمیت دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در توسعه و آبادانی شهر بر رعایت عدالت در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت معیشت کارگران شهرداری، باید در پرداخت حقوق این نیروهای زحمت کش عدالت رعایت شود.

گردان با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق کارگران شهرداری، اضافه کرد: مدیریت منابع انسانی نخستین شاخصه در عدالت محوری است که این امر باید در شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

وی نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه سازمان‌ها دانست و افزود: هرچه سرمایه انسانی از کیفیت مطلوب و بالاتری برخوردار باشد، موفقیت، بقا و ارتقاء سازمان بیشتر خواهد شد، بنابراین توجه به  بهبود کیفی منابع انسانی در سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این اقدام منافع دوجانبه‌ای برای سازمان و افراد در پی دارد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به سفر اعضای کمیسیون به شهرهای مختلف گفت: این سفرها در راستای تبادل اندیشه و استفاده از تجربیات مدیریت شهری شهرها بویژه کلان شهرها بسیار حائز اهمیت است و باید از این تجربیان بهره گرفت.

حسین قراباغی به ظرفیت های همدان در امر سرمایه گذاری و جذب گردشگر اشاره کرد و با بیان اینکه از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده است، اضافه کرد: با پیگیری های کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا، کارگروه شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری در مدیریت شهری همدان تشکیل شده است.

قراباغی اضافه کرد: در الگو برداری از دیگر شهرها می توان موارد را بومی سازی کرد و قدم های مثبتی در راستای تقویت بخش گردشگری و جذب سرمایه گذاران برداشت.

وی همچنین تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت در چگونگی و اجرای طرحهای سرمایه گذاری و گردشگری جهت جلوگیری از اثرات تغییردر مدیریت کلان و میانی را از دیگر سیاست های کمیسیون برشمرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن