Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی شهرداری همدان

تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی شهرداری همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای غیررسمی شهرداری همدان تبدیل وضعیت می‌شوند.

به گزارش "همدان نیوز"، امیرخجسته در نشست با جمعی از نیروهای کادر شهرداری همدان که تقاضای تبدیل وضعیت داشتند، عنوان کرد: زیبنده نظام و کشور نیست که دو نفر با یک مدرک و تخصص مشغول کاری مشابه بوده اما از قرارداد یکسان بی بهره باشند و به بهانه نیروی دولتی و نیروی شرکتی یا پیمانی بودن آنها در برخورداری از مزایا و امکانات با تبعیض روبرو شوند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام مدیریتی کشور مناسب نیست و تنوع قراردادها تبعیض هایی را اعمال کرده که نارضایتی های زیادی در کشور را به دنبال داشته است، گفت: متاسفانه سالهاست نیروهای غیررسمی را به بهانه های مختلف استثمار می کنند و با بهانه های واهی علی رغم این که آنها به اجبار کارهای عملیاتی را به دوش می کشند اما در آخر با اختلافات فاحش در حقوق و دستمزد روبرو هستند.

امیر خجسته افزود: در مجلس شورای اسلامی در حال اصلاح و تصویب لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم و دراین لایحه‌ بخش قابل توجهی به حقوق کارکنان اختصاص دارد تا بتوان به گونه‌ای در پرداخت‌ها حرکت کرد که کارمندان در دستگاه‌ها بتوانند دریافت‌های نزدیک به یکدیگر داشته باشند و به نوعی حقوق متناسب و همسان دریافت کنند.

امیر خجسته با اشاره به اینکه بی توجهی به تبدیل وضعیت و عدالت در پرداخت حقوق و دستمزدهای کارکنان موجب ایجاد بی انگیزگی در نیروها شده است، افزود: نیرو های غیررسمی حتی با سابقه بیش از ۱۰ تا ۲۰ سال همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند و شرایط یکسانی از نظر تبدیل وضعیت، حقوق و مزایای آنان صورت نمی گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طی پیگیری های انجام شده از طریق دستگاه های دولتی و وزارت کشور ضمن تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری طبق قانون برنامه ششم توسعه نیروهای شرکتی، قراردادی، پیمانی شهرداری همدان تعیین تکلیف می شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن