Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا شهرداری همدان از نیروهای متخصص در سازمان سرمایه‌گذاری استفاده کند

شهرداری همدان از نیروهای متخصص در سازمان سرمایه‌گذاری استفاده کند

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان باید از نیروهای متخصص و کارآمد در بخش سرمایه گذاری استفاده کند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مریم روان بخش در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) افزود: استفاده از نیروی انسانی متخصص و کارآمد عامل اصلی توسعه اقتصادی و راه دستیابی به جایگاه واقعی در چرخه اقتصادی است.

روان بخش یاداور شد: مدیران شهرداری همدان در سالیان گذشته علی رغم تلاشهای مضاعفی که در بخش سرمایه گذاری داشته اند اما موفق عمل نکردند و این موضوع باید آسیب شناسی شود.

وی اضافه کرد:همدان دارای ظرفیت های خوب گردشگری است اما همپای استانهای همطراز پیشرفت و توسعه متوازنی نداشته است و این موضوع باید مورد توجه واقع شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه همدان در عرصه اقتصادی نسبت به استانهای همطراز خود عقب تر مانده است، اضافه کرد: این موضوع شایسته استانی با این همه پیشینه تاریخی و تمدن نیست .

روان بخش تاکید کرد: ضروری است قبل از برنامه ریزی به موضوع آسیب شناسی درون سازمانی رسید تا بتوان با توجه به آنها راهکارهای برون رفت از این مشکلات را ارائه  داد.

رئيس كميسيون نظارت،‌حقوقي و اداري شوراي اسلامي شهر همدان هم با تاكيد بر اينكه مناطق چهارگانه شهرداري در امر سرمايه گذاري نبايد جزيره اي عمل كنند،‌ گفت: امنيت سرمايه گذاري و اطمينان سرمايه گذار از سرمايه گذاري در شهر بسيار حائز اهميت است و نبايد اين تفكر را ايجاد كرد كه شهرداري در امر سرمايه گذاري به دنبال سهم خواهي است.

سيد مسعود عسگريان حمايت از سرمايه گذار را ضروري دانست و اضافه كرد: سرمايه گذاران بايد از خدمات وي‍ژ اي  برخوردار باشند و نيز بايد در روند پيگيري مجوز و فرايند اداري كارهاي سرمايه گذاري تسريع بخشيده و ويژه رسيدگي شود.

عسگريان اظهار كرد: ضروري است مكانيزمي در راستاي تكريم سرمايه گذار و روانسازي امور سرمايه گذاري در شهرداري تعريف شود .

رئيس مركز مطالعات و پژوهش هاي شورای اسلامی شهر همدان براي سرمایه گذاري بستر و زمينه هاي سرمايه گذاري بايد فراهم شود.

حميد بادامي نجات با اشاره به ظرفيت هاي بالاي همدان در امر سرمايه گذاري بويژه بخش شركت هاي دانش بنيان اضافه كرد: لازم است در تدوين برنامه هاي سرمايه گذاري توجيه اقتصادي مناسبي داشته باشد تا سرمايه گذاران بتوانند تشويق شده و وارد پروسه سرمایه گذاری شوند.

رئيس كميسيون فرهنگي اجتماعي شورای اسلامی شهر همدان هم گفت: نكته قابل توجهي كه مغفول مانده يا كمتر به آن پرداخته شده است استفاده از مشاوران متخصص در امر سرمايه گذاري يا تدوین برنامه هاي سرمايه گذاري است.

رضوان سلماسي افزود: حضور مشاوران متخصص در جذب سرمايه گذار و تدوين نوع سرمايه گذاري هاي مورد نياز بسيار تاثير گذار است.

سلماسي اظهاركرد: بايد بر اساس داشته ها و ظرفيت هاي شهر همدان طرح هاي سرمايه گذاري ارائه داد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن