Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا پیشرفت 82 درصدی پروژه بزرگ تجاری اداری سینای همدان

پیشرفت 82 درصدی پروژه بزرگ تجاری اداری سینای همدان

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از پیشرفت 82 درصدی پروژه بزرگ تجاری اداری سینا خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"  و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی رحیمی فر در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورا ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه تجاری اداری سینا با مشکلات نقدینگی مواجه بود که از 32 درصد سال 93 به 82 درصد در سال 96 رسیده است و می طلبد شهرداری به تکمیل  وادامه روند تسریع  بخشد.

رحیمی فر با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری همدان برای ادامه عملیات اجرایی نیازمند منابع مالی است، اضافه کرد: مطالبات این سازمان از ستاد و مناطق چهارگانه شهرداری برای اجرای آسفالت حدود 6 میلیارد تومان است که پرداخت این مبلغ می تواند کمکی برای سازمان در اجرای پروژه باشد.

وی اظهار کرد: هم اکنون تاسیسات برقی پروژه سینا در حال نصب است و تا کنون 5 دستگاه آسانسور و 8 دستگاه پله برقی خریداری و قرار داد آن منعقد شده است که بزودی تحول داده می شود.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان تعداد واحدهای تجاری، پروژه سینا را 165 مورد اعلام کرد و یادآور شد: کل مساحت این واحدها 4 هزار و 138 متر مربع است وتا کنون 78 واحدهای تجاری به فروش رفته است.

علی رحیمی فر ادامه داد: همچنین 31 واحد اداری در این پروژه به متراژ هزار و 950 متر مربع احداث شده است.

رحیمی فر با اعلام اینکه تا کنون 20 میلیارد تومان برای پروژه بزرگ تجاری اداری سینا هزینه شده است، افزود: برای تامین منابع مالی این پروژه 5 میلیارد تومان وام از بانک تجارت مصوب شده است که تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان آن اخذ شده و مابقی نیز در حال رایزنی است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و افتتاح پروژه بزرگ تجاری اداری سینا نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است، افزود: در صورت تامین منابع مالی این پروژه سال 97 تحول داده خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن