Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا قیمت پارکینگ‌های همدان یکسان می‌شود

قیمت پارکینگ‌های همدان یکسان می‌شود

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: قیمت پارکینگ ها در ایام نوروز 96 یکسان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، علیرضا شجاعی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان با بیان اینکه از یک اسفندماه مانور نوروزی شکل گرفته و تا 31 فرودین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: کشیک ها و ستاد خبری در تمام این ایام فعال خواهند بود.

وی افزود: 12 اکیپ نظارتی با سازمان صنعت، معدن و تجارت در گشت ها همکاری خواهند کرد و بازرسان در اماکن فروش بلیت به طور مرتب حضور خواهند داشت.

شجاعی با بیان اینکه قیمت‌گذاری امروز به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: اکیپ نظارتی در نمایشگاه فروش بهاره حضورخواهد داشت و علاوه بر اقلام نمایشگاه، 61 قلم کالای اساسی در طول مدت پیش رو مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: رصد کالا، موجودی اقلام و قیمت آن در حال انجام است و نظارت بر نانوایی ها نیز در دستور کار قرار گرفته و سعی بر این است که فعالیت نانوایی ها بهتر از سال قبل باشد.

شجاعی با بیان اینکه پارکینگ‌ها به عنوان اماکن پرمناقشه مورد کنترل و بازرسی قرار می گیرد، گفت: قرار است قیمت پارکینگ ها یکسان سازی شود و تابلوهای زمان و قیمت حضور خودروی مصرف کنندگان در ورودی پارکینگ ها نصب شود.

وی با اشاره به اینکه ذخایر میوه به خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: سیب به طور کامل ذخیره شده و پرتقال نیز در حال ذخیره است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به توزیع برنج در استان از 10 روز پیش اشاره و خاطرنشان کرد: گوشت و مرغ نیز در حال ذخیره است که دستور توزیع مرغ صادر شده است.

وی با بیان اینکه در نوروز 96 از توان انجمن حمایت استفاده خواهد شد، گفت: بررسی و کنترل چاپ کاغذ بسته بندی شیرینی در دستور کار قرار دارد.

شجاعی با بیان اینکه در ایام نوروز فروشگاه اتکا و رفاه تعطیل است، اظهار داشت: باید چند سرویس خودرو در ایام نوروز در سطح شهر فعال باشند و گوشت و مرغ توزیع کنند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

مهرداد نادری فر مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز با بیان اینکه در حوزه صیانت از حقوق شهروندی از 25 اسفندماه 20 فروردین، تعدادی از اماکن باید مورد بازرسی قرار می گیرند، گفت: مراکز خدمات رفاهی بین راهی، بیمارستانها، درمانگاه ها و داروخانه ها، فرودگاه ها، ترمینال ها، مراکز عرضه بلیت و دیگر اماکن از سوی 9 تیم مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن