Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تکمیل تالار قرآن همدان نیاز به نیروی انسانی دارد/90 درصد پروژه های عمرانی شهرداری، فرهنگی است

شهردار همدان:
تکمیل تالار قرآن همدان نیاز به نیروی انسانی دارد/90 درصد پروژه های عمرانی شهرداری، فرهنگی است

شهردار همدان گفت: مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهر همدان برای راه اندازی نیاز به نیرو دارد که با توجه به شرایط مالی باید این نیروها از داخل بدنه شهرداری تامین شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، سید مصطفی رسولی در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به محدودیت منابع مالی اظهار کرد: شهرداری با کمبود بودجه مواجه است و  شروع اجرای پروژه جدید باید با برنامه ریزی دقیق صورت پذیرد و صرفا آغاز عملیات هدف نباشد.

سید مصطفی رسولی به تجهیز سه سالن از سالن‌های مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهر همدان اشاره کرد و گفت: تا کنون برای تجهیز این سالن ها حدود شش میلیارد ریال هزینه شده است.

رسولی با تاکید بر اینکه پرداخت دیون و تعهدات و هزینه های جاری اولویت قرار دارد، افزود: در حال حاضر 90 درصد پروژه های عمرانی شهرداری فرهنگی است.

وی ضمن اشاره به مراحل تکمیل مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهر همدان اظهار کرد: این مرکز برای راه اندازی نیاز به نیرو دارد که با توجه به شرایط مالی باید این نیروها از داخل بدنه شهرداری تامین شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن