Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا عقب نشینی مسیر اصلی کوی محمدیه همدان در سال 96

عقب نشینی مسیر اصلی کوی محمدیه همدان در سال 96

رییس و اعضای کمیسیون معماری ، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان به همراه شهردار منطقه دو و معتمدین محلات از کوی محمدیه بازدید به عمل آورده و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در این بازدید رییس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورا ضمن تشکر از زحمات مدیریت منطقه دو شهرداری همدان در خدمت رسانی به شهروندان بویژه کوی محمدیه گفت : آقای ناصر فتحی معتمد محمدیه همکاری خوبی در راستای توسعه و آبادانی این منطقه با شهرداری داشته و زحمات و تلاش این بزرگوار قابل تقدیر است.

حمیدرضا طبی مسرور اضافه کرد : با تشویق و زحمات معتمد کوی محمدیه مردم این منطقه نیز مشارکت خوبی با شهرداری داشته و در زمینه تعریض معابر و اجرای پروژه ها مدیریت شهری را یاری کردند که حاصل آن آبادانی منطقه است.

طبی مسرور با بیان اینکه معابر جدول گذاری و آسفالت شده سال جاری توسط شهرداری منطقه دو کمک شایانی به تردد حمل و نقل و عبور و مرور اهالی کوی محمدیه داشته است، افزود: با عنایت به درخواست اهالی سه معبر باقی مانده که به امید خدا در اولویت اجرایی زیرسازی و آسفالت پیش بینی و انجام خواهد شد تا اهالی از نعمت خدمات شهری به صورت کامل بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: عقب نشینی مسیر اصلی کوی محمدیه نیز با مشارکت اهالی این منطقه در برنامه بودجه سال 96 لحاظ خواهد شد .

رییس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به تعریض معابر کوی محمدیه اظهار کرد : چهار ملک در مسیر تعریض قرار دارد که در بودجه سال 96 لحاظ خواهد شد تا بتوان مسیر تردد آسان برای شهروندان و اتوبوسها ایجاد شود.

کامران گردان با بیان اینکه تمامی مصوبات کمیسیون خدمات شهری برای کوی محمدیه اجرایی شده اند از تعریض مسیر ورودی این منطقه در سال آینده خبر داد.

گفتنی است در ادامه رییس و اعضای کمیسیون از سالن ورزشی سرپوشیده و معابر و کوچه های کوی محمدیه بازدید به عمل آورده و مشکلات این منطقه را بررسی کرده و دستورات لازم را صادر کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن