Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا طرح جمع آوری کاغذهای باطله و مستعمل در همدان اجرا می‌شود

به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست؛
طرح جمع آوری کاغذهای باطله و مستعمل در همدان اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان خبر داد: این سازمان با همکاری موسسه خیریه تبسم شکوفه یاس به اجرای طرح جمع آوری کاغذ های باطله و مستعمل به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر پوشش این موسسه در شهر همدان اقدام کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، بابک مهدی آزاد با بیان این مطلب افزود: در طرح جمع آوری کاغذهای باطله و مستعمل سه مکان اصلی در شهر همدان واقع در شهرک بهشتی ابتدای پارک خانواده، هنرستان ابتدای خیابان یاسمن و ابتدای میدان بیمه انتخاب شده وهمشهریان علاقه مند جهت همکاری با این طرح کاغذ های باطله و مستعمل خود را به غرفه های ایجاد شده تحویل داده اند.

آزاد اضافه کرد: از اهدف اصلی این طرح فرهنگ سازی در خصوص تفکیک زباله های تر و خشک در جهت کاهش میزان پسماندهای دفنی و سپس کمک به بازیافت کاغذهای باطله و مستعمل به منظور حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی محیط زیست بوده است.

وی با بیان اینکه این طرح با استقبال بی نظیر شهروندان همدانی رو رو شد اظهار کرد: عواید مالی ناشی از این کار به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست  زیر پوشش موسسه تبسم شکوفه یاس هزینه خواهدشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن