Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا رئیس و نایب رئیس شورای شهر همدان معرفی شدند

رئیس و نایب رئیس شورای شهر همدان معرفی شدند

در آخرین انتخابات هیئت رئیسه دور چهارم شورای اسلامی شهر همدان "رضا میرزایی" بر منصب ریاست شورا تکیه زد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر همدان در آخرین سال از فعالیت شورای چهارم امروز به صورت علنی با حضور  فرماندار همدان، معاون عمرانی و سرپرست حوزه سیاسی فرمانداری همدان برگزار شد.

کامران گردان افزود:  در این رای‌گیری رضا میرزایی با اکثریت آرای ماخوذه به عنوان رئیس و محمد رضا الیاسی عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان انتخاب شدند.

گردان اضافه کرد: در نتیجه این رای گیری، هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان را رضا میرزایی رئیس، محمد رضا الیاسی نایب رئیس، رضا غلامی خجسته خزانه دار، نرگس نوراله زاده منشی اول،حسین قراباغی منشی دوم و حمید رضا طبی مسرور منشی سوم تشکیل می دهند.

گردان به نتیجه انتخاب رؤسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر همدان نیز اشاره کرد و افزود: در این رای گیری کامران گردان به عنوان رئییس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست، حسین قراباغی برنامه، بودجه،حقوقی و امور اداری، محمد تبریزی اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری، رضا غلامی خجسته فرهنگی و اجتماعی، حمید رضا طبی مسرور معماری  شهرسازی و فنی عمرانی و ابراهیم مولوی نیز به عنوان رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های انتخاب شدند.

گفتنی است، در این رای گیری"کامران گردان" برای چهارمین سال متوالی در سمت سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان ابقا شد و پیش از این نیز رضا میرزایی در سال نخست از دور چهارم شورای شهر همدان و علی اکبر نظری در سالهای دوم و سوم ریاست شورا را بر عهده داشتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن