Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تعیین قطعی ۱۷۴ هکتار زمین برای مسکن ملی همدان

تعیین قطعی ۱۷۴ هکتار زمین برای مسکن ملی همدان

استاندار همدان اعلام کرد: طی اقدامات صورت گرفته، ۱۷۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن در همدان تعیین تکلیف قطعی شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده، وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در اکثر شهرهای استان تعیین تکلیف شده است. 

وی ادامه داد: با توجه به کمبود زمین در همدان، طی اقداماتی که صورت گرفته، ۱۷۴ هکتار زمین تعیین تکلیف قطعی شده و ۲۰۰ هکتار دیگر نیز در حال قطعی شدن است. 

قاسمی‌فرزاد افزود: با توجه به سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای انجام و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، مقرر شده اعتباراتی برای خرید زمین تأمین و در اختیار قرار گیرد، می‌توانیم اراضی مورد نیاز را خریداری و سپس به طرح نهضت ملی مسکن اضافه کنیم.

وی بیان کرد: ضمن حفظ محیط زیست و نگهداری از زمین‌های حاصلخیز از ظرفیت‌های استان در راستای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن استفاده می‌شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: کلیه اعضای شورای تأمین مسکن استان مکلف هستند مسائل و موانع طرح نهضت ملی مسکن در استان را ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی و انسجام خوبی که بین دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد، طرح نهضت ملی مسکن در کمترین زمان ممکن تکمیل شده و به پایان خواهد رسید. 

در این جلسه با حضور کلیه اعضای شورای تأمین مسکن، آخرین وضعیت تأمین زمین و واگذاری آن در شهرهای استان مرور شد و مورد بررسی قرار گرفت.

در بیست و دومین جلسه شورای تأمین مسکن استان، گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن(ستاد فرمان امام(ره) و بنیاد مسکن)، آخرین اراضی قابل توافق برای طرح نهضت ملی مسکن، وضعیت ثبت‌نام و پالایش پروژه‌های نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت و در پایان دستگاه‌های اجرایی گزارشی از مصوبات جلسه پیشین شورای مسکن و آخرین اقدامات انجام شده ارائه کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن