Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی شرکت گاز همدان با 151 پروژه به استقبال هفته دولت رفت

شرکت گاز همدان با 151 پروژه به استقبال هفته دولت رفت

شرکت گاز استان همدان در مجموع با 151 پروژه به استقبال هفته دولت رفت.

به گزارش "همدان نیوز"، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به جزییات طرح های هفته دولت این شرکت گفت: در این ایام گازرسانی به 3 روستا در شهرستان های همدان و فامنین با اعتبار 12 میلیارد ریال، بهره برداری از ساختمان اداره گاز شهرستان رزن با اعتبار 25 میلیارد ریال و 113 پروژه گازرساني به مشترکین صنعتی و کشاورزی در شهرستان هاي همدان،‌ ملاير، نهاوند، تويسركان، اسدآباد، بهار، كبودراهنگ، رزن، فامنین، قهاوند و درگزين با هزينه اي بالغ بر 258 میلیارد و 720 ميليون ريال افتتاح می شود.

محمدصادق محبی نظر افزود: همزمان با این ایام، عملیات اجرایی گازرسانی به 3 روستا در شهرستان های اسدآباد و درگزین با اعتبار 16 میلیارد و 500 میلیون ریال و 31 پروژه گازرساني به متقاضیان صنعتی و کشاورزی در شهرستان‌هاي همدان،‌ملاير، كبودراهنگ، نهاوند، تویسرکان،اسدآباد، بهار، فامنین، درگزین و رزن با اعتباري بالغ بر 177 میلیارد  ريال، کلنگ زنی و آغاز مي شود. (جمع کل193.500.000.000 ریال )

وی اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان تیرماه امسال، اقدامات متنوعی در حوزه های خدمات رسانی، گازرسانی به روستاها، اجرای شبکه تغذیه و توزیع، نصب انشعاب، گازرسانی به صنایع و کسب رتبه های برتر در جشنواره ها و ارزیابی های استانی و کشوری محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به مهمترین اقدامات این شرکت اظهار کرد: راه اندازی مرکز امداد متمرکز، GIS READY شدن بیش از 87 درصد تاسیسات گازرسانی استان، گازرسانی به 8 روستا، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 8 روستای جدید، اجرای 227 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و نصب 3 هزار و 878 مورد انشعاب، بخشی از مهمترین اقدامات این شرکت از ابتدای مردادماه 1400 تا پایان تیرماه 1401 بشمار می آید.

وی تاکید کرد: توسعه گازرسانی در بخش های صنعتی همسو با تحقق شعار سال نیز از دیگر برنامه های راهبردی این شرکت بشمار می آید.

محبی نظر ادامه داد: شرکت از ابتدای مردادماه 1400 تا پایان تیرماه امسال، 196 واحد صنعتی شامل فاز توسعه کارخانه شیشه همدان، نشاسته الوند، CNG درگزین و... گازرسانی شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه بر اساس برنامه های تعریف شده، هم اکنون عملیات گازرسانی به 3 شهرک در جریان است، افزود: علاوه بر این شهرک های صنعتی؛ مطابق مصوبه شورای اقتصاد، 76 واحد صنعتی نیز در دستور گازرسانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان این شرکت در مسیر تحقق سیاست های کلان، اقدامات قابل توجهی رقم زده اند، ادامه داد: فعالیت های یادشده منجر به تقدیر استاندار از مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در حوزه رفع موانع تولید شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری (31 شهر)، 99.8 درصد جمعیت روستای (1041 روستا)، 15 شهرک صنعتی، 9 ناحیه صنعتی و 1014 واحد صنعتی استان از نعمت گاز برخوردارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن