Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ۷۵۰ طرح در همدان آماده بهره برداری است

۷۵۰ طرح در همدان آماده بهره برداری است

استاندار همدان گفت: همزمان با هفته دولت ۷۵۰ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان در این استان بهره برداری می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه در آیین دیدار و تجدید میثاق مدیران اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان همزمان با نخستین روز هفته دولت، افزود: همچنین عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان در این هفته آغاز می شود که بیشتر اعتبارات مورد نیاز این طرح ها با جلب و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تامین شده است.

وی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای تبیین، یادآوری و به نمایش گذاشتن اقدامات و دستاوردهای دولت است تا آثار اقدامات و خدمات رسانی دولت برای مردم ملموس و آشکار باشد.

استاندار همدان تصریح کرد: در این مقطع حساس دشمنان این سرزمین تلاش دارند با سیاه نمایی وجهه نظام و حاکمیت را مشبه نشان دهند و با سیاه نمایی اعتماد عمومی را سلب کنند که تکلیف مسئولان با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در دستور کار قرار دادن جهاد تبیین است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: مسئولان اجرایی استان همدان باید اقدامات صورت گرفته در سازمان و دستگاه زیر مجموعه را به خوبی بیان کنند تا مردم بهتر و بیشتر در جریان این خدمات قرار گیرند.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منشا بسیاری از خدمات بوده هر چند دشمن با فشار، تحریم و اقدام های ظالمانه سعی در سیاه نمایی خدمات داشته اند اما هیچگاه خورشید پشت ابر نمی ماند.

استاندار همدان افزود: مردم به خوبی می دانند نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود چهار دهه خدمت و اقدام ارزشمند، به جهت صلابت، استحکام و توانایی امروز در عرصه بین الملل به عنوان کشوری قدرتمند مطرح است و هیچ قدرتی تاب و توان رویارویی با نظام مقدس را ندارد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: برای همه آشکار و ثابت شده که دشمنان این نظام خیرخواه این ملت نبوده و آنها دنبال تجزیه و فروپاشی این کشور و به دست آوردن معادن و ذخایر ایران هستند که باید با تمام توان از این نظام که شهدای زیادی تقدیم کرده پشت سر رهبری انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی گفت: افق پیش روی این ملت آینده نزدیک و بسیار روشن است و باید در این فرصت خدمات را بیان و خدمت رسانی به مردم را بیشتر کنیم.

استاندار همدان یادآوری کرد: با وجود خشکسالی در نقاط مختلف کشور و همدان، همه مسئولان با اقدامی هماهنگ، وحدت و انسجام بین نیروها، به صورت شبانه روزی برای رفع این مشکل تلاش می کنند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: نمایندگانی از همدان در وزارت نیرو مستقر شدند برای کمک مدیران تا در تصمیمات فنی و مالی برای آبرسانی به همدان تصمیمات سریع بگیرند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن