Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی افزایش قیمت آب معدنی و ظروف ذخیره آب قابل‌قبول نیست

افزایش قیمت آب معدنی و ظروف ذخیره آب قابل‌قبول نیست

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمت آب معدنی و ظروف ذخیره آب قابل قبول نیست، گفت: اشد مجازات برای افرادی که اقدام به افزایش قیمت ظروف نگهداری آب و آب معدنی می‌کنند اعمال خواهد شد و حداقل جریمه گرانفروشی ۱۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، مرتضی بیدآبادی با بیان اینکه افزایش قیمت رسمی، مستند و قانونی نداریم، اظهار کرد: در ماه محرم و در شرایطی که مردم آب ندارند، گرانفروشی برخی کالاها پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: قبل از حاد شدن موضوع آب در همدان، ظروف نگهداری آب، آب معدنی و دستگاه‌های تصفیه آب مورد رصد قرار می‌گرفت و روزانه بازرسی‌هایی از واحدهای عرضه انجام می‌گرفت.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه از ظرفیت بسیج اصناف در زمینه بازرسی از بازار کمک گرفته شده است، یادآور شد: مردم نیز افزایش قیمت نامتعارف را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند همچنین در نیمه دوم مرداد ۶۰۰۰ مورد بازرسی از بازار همدان صورت گرفته است.

وی درباره عدم پخت نان در برخی از نانوایی‌های همدان به علت قطعی آب اعلام کرد:  واحدهای نانوایی باید به دستگاه سوخت جایگزین و مخازن آب جایگزین مجهز باشند بنابراین پذیرفتنی نیست که به بهانه نبود آب پخت نان صورت نگیرد. با این واحدها برخورد و ملزم به تهیه مخزن خواهیم کرد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن