Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندمکار همدانی

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندمکار همدانی

مدیرکل غله‌و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: به مناسبت سفر ریاست جمهوری به استان همدان، مبلغ هزار میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندمکار استان همدان پرداخت شد.

به گزارش "همدان نیوز"، مسعود بکایی اظهار کرد: این میزان مبلغ پرداختی به کشاورزانی تعلق گرفت که اسناد تحویل گندم آنها تا تاریخ ۲۲ تیر ماه به بانک ارسال شده بود.

وی ضمن تقدیر از پیگیری و تلاش استاندار و اقدام وزارت جهادکشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: با این اقدام از مجموع مطالبات ۲۸۰۰ میلیارد تومانی گندمکاران استان مبلغ ۱۱۶۱ میلیارد تومان آن پرداخت شده که با این پرداختی میزان مطالبات پرداختی گندمکاران همدانی از ۵ به ۴۰ درصد افزایش یافت.

بکایی در ادامه تصریح کرد: از یکم تیرماه تا ۲ مرداد ماه ۲۳۶ هزار و ۴۰۷ تن گندم مازاد توسط مراکز خرید تعیین شده سطح استان از کشاورزان استان خریداری شده که بیشترین خرید تضمینی گندم به شهرستان رزن اختصاص داشته است.

وی اضافه کرد: ۵۱مرکز خرید تضمینی گندم در سطح استان همدان فعالیت دارند که از این تعداد، دو مرکز خرید به‌صورت دولتی و مابقی مراکز مربوط به بخش خصوصی و مباشرین تعاونی روستایی و کارخانجات آرد هستند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن