Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ملاقات عمومی 112 نفر از مردم با مدیرعامل شرکت گاز استان در سه ماهه نخست سال 1401

ملاقات عمومی 112 نفر از مردم با مدیرعامل شرکت گاز استان در سه ماهه نخست سال 1401

تعداد 112نفر در سه‌ماهه نخست امسال با مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ملاقات مردمی داشته و به طرح مطالبات خود پرداختند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد: یکی از رسالت‌های این مجموعه ارتباط مستمر با شهروندان و مشترکین در بخش‌های مختلف گاز مصرفی است که بر این اساس در سه ماه نخست سال 1401، با 112 نفر ملاقات صورت گرفته است.

محمدصادق محبی‌نظر با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان به مردم، خاطرنشان کرد: ما خادم مردم هستیم و خدمت به مردم بالاترین مدال افتخار برای شرکت گاز استان همدان است. همچنین افزود: تعداد این ملاقات‌ها 15 مورد بوده که علاوه ‌بر آن دو ملاقات عمومی نیز در شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان صورت گرفته و مشکلات و مسائل مشترکین تشریح شده است.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین محورهای این جلسات در خصوص گازرسانی شهری، صنعتی، باغات و مشکلات حوزه مشترکین و تقسیط گاز بهاء بوده است.

این مسئول در پایان سخنان خود اضافه کرد: شهروندان و مشترکین می‌توانند در ملاقات‌های عمومی درخواست‌های خود در حوزه گاز را مطرح کرده تا با بررسی و ارزیابی در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج ارزیابی به آنان اعلام و ابلاغ شود.

گفتنی است شهروندان محترم می‌توانند در روزهای چهارشنبه هر هفته جهت هماهنگی و تعیین وقت ملاقات جهت مطرح نمودن مطالبات خود بدون واسطه  با شماره 38264811 تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است دیدار مردمی مدیر عامل شرکت گاز استان همدان روزهای پنج‌‌‌‌‌‌‌شنبه‌ها از ساعت 9 الی 12، برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن