Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی شناسایی ۱۳۴۴ فقره تخلف در نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و نانوایی‌های همدان

شناسایی ۱۳۴۴ فقره تخلف در نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و نانوایی‌های همدان

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از شناسایی ۱۳۴۴ فقره تخلف در نظارت و بازرسی از بازار محصولات کشاورزی و واحدهای نانوایی سطح این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین فضلی اظهار کرد:از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار مورد بازرسی از سطح بازار محصولات کشاورزی و اقلام اساسی و  واحدهای نانوایی انجام شده که از این تعداد بازرسی‌ها ۹۰۰۰ مورد در بخش آردونان و ۷۰۰۰  مورد در سایر اقلام اساسی بخش کشاورزی بوده است.

وی افزود: از ۱۶ هزار مورد بازرسی انجام گرفته شده تعداد ۱۳۴۴ مورد تخلف  به ارزش ۳ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان شناسایی و با تشکیل پرونده در سامانه سیمبا ثبت و به دستگاه حکومتی و تعزیراتی معرفی شده اند که پرونده این تخلفات در جریان است.

فضلی بیان کرد: یکی از وظایف مهم که بعد از قانون  و طرح انتزاع به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شد بحث کنترل و نظارت بر بازار و اقلام اساسی و آرد و نان و سایر محصولات کشاورزی از شروع تا سفره مصرف کننده بوده که حسب دستور وزیر جهاد کشاورزی اتفاق افتاد.

وی گفت: در همین رابطه در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار ۵۲ اکیپ فعال بازرسی با به‌کارگیری نیروهای بسیج اصناف، بازنشستگان بخش کشاورزی و نیروهای فعال حال حاضر سازمان جهاد و با هماهنگی سایر دستگاه‌ها چون تعزیرات حکومتی، استانداری، سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی این فعال و مشغول بازرسی هستند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن