Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برخورداری سه هزار و 703 واحد صنعتی و کشاورزی همدان از گاز

برخورداری سه هزار و 703 واحد صنعتی و کشاورزی همدان از گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به تحقق عملکرد این شرکت فراتر از اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال 1400، از برنامه‌ریزی برای بهبود عملکرد و ارتقاء روزافزون کیفیت خدمات به مشترکین گاز در سطح استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدصادق محبی‌نظر در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در سالن جلسات شهید باهنر ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: در پرتو مجاهدت و تلاش کارکنان، مدیران و مسئولان شرکت و برنامه‌ريزي اصولي، در سال 1400 در بسیاری از بخش ها عملکرد شرکت بیش از 150 درصد محقق شده و در حوزه هایی همچون شبکه تغذیه و توزیع، نصب انشعابات و جذب مشترک جدید به بیش از اهداف و موارد پيش بيني شده در سال گذشته دست يافتيم.

محبی‌نظر در خصوص گازرسانی شهری و روستایی با بیان این‌که در حال حاضر شرکت گاز استان در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و... در سطح استان همدان، 650 هزار و 442 مشترک دارد، تصریح کرد: در سال 1400 در حوزه اشتراک‌پذیری در روستاها 4 هزار و 78 مشترک و در شهرها 9 هزار و 24 مشترک جدید پذیرش شده و هم اکنون مشترکین گاز در روستا های استان به 226 هزار 102 مشترک و در شهر های استان به 424 هزار 340 مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در ادامه، در خصوص گازرسانی به صنایع افزود: طی سال گذشته، به 309 واحد صنعتی و کشاورزی گازرسانی شده و در مجموع، تعداد واحدهای صنعتی و کشاورزی گازدار استان همدان به 3 هزار و 703 مورد رسیده که با این حجم عملیات گازرسانی به صنایع در سال گذشته، بیش از 41 هزار مترمکعب گازطبیعی جایگزین شده است.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص شعار سال گذشته توليد، پشتيباني و مانع‌زدايي‌ها، به لطف خدا و حمايت دولت مردمي از ميزان مصوب 18 هزار مترمكعب تبديل سوخت مایع به گاز به ميزان بیش از 41 هزار مترمكعب دست یافتیم و درخصوص حمایت از تولید و گازرسانی به صنایع عمده مي‌توان به گازرسانی به ۳ كارخانه بزرگ، تأسیس دو ايستگاه CNG در جاده تهران- درگزين و گازرسانی به 190 واحد توليدي با مصارف كوچك و بزرگ شامل مرغداری، دامداري، گلخانه و.. اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به تلاش برای ارتقا کیفیت خدمات و نوسازی تجهیزات و زیرساخت های استان در سال 1401 گفت: برای سال جدید انجام 146 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه گاز شهری، روستایی، صنایع و محور های صنعتی، خرید و جایگزینی کنتور ها و رگلاتور های دیافراگمی در ایستگاه‌های صنعتی،  کاهش هدررفت گاز با پایش مشترکین جزء و عمده گاز، نصب کنتورهای ارتقا یافته و تعمیر و کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری را در دستور کار داریم.

محبی‌نظر در پایان، اظهار کرد: این در حالی است که برای تحقق شعار سال 1401، عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های بزرگ و پارک‌های علم و فناوری استان و حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز ازجمله اولویت‌های این شرکت در سال 1401 است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن