Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی صادرات غیرمنطقی تخم‌مرغ را در همدان گران کرد

صادرات غیرمنطقی تخم‌مرغ را در همدان گران کرد

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: صادرات غیرمنطقی تخم‌مرغ سبب افزایش قیمت این کالا در بازار همدان شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، جواد عاشوری با بیان اینکه صادرات غیرمنطقی تخم‌مرغ سبب گرانی قیمت این کالای پرمصرف شده است، اظهار داشت: به واحدهای صنفی نامه زدیم که نرخ مصوب رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت مصوب هر کیلو تخم‌مرغ 39 هزار و 800 تومان است، تصریح کرد: نیروهای بازرسی ما در سطح شهر گشت‌زنی می‌کنند تا واحدهای صنفی متخلف و گران‌فروش را شناسایی کنند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تاکید بر اینکه همه واحدهای موظف به فروش کیلویی تخم‌مرغ هستند، گفت: فروشگاه‌هایی که رعایت نکنند جریمه می‌شوند.

عاشوری به وضعیت بازار مرغ اشاره کرد و اظهار داشت: روزانه 50 تا 60 تن مرغ گرم وارد بازار می‌شود و کمبودی هم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه به خاطر افزایش قیمت مرغ زنده نسبت به ماه گذشته، نرخ مرغ هم افزایش یافته و به قیمت مصوب نزدیک شده، تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلو مرغ با نرخ 57 تا 58 هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد نداریم، گفت: این نوع مرغ در زمان کمبود و نیاز بازار عرضه می‌شود.

عاشوری با اشاره به اینکه عرضه مرغ گرم به اندازه کافی وجود دارد و کمبودی احساس نمی‌شود، عنوان کرد: وضعیت تقاضا هم عادی است.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب هر کیلو مرغ 59 هزار و 800 تومان است، اظهار داشت: عرضه به قیمت بالاتر تخلف و گرانفروشی محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه میزان تقاضای تخم‌مرغ عادی است، تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان همدان دارای 280 واحد مرغ فروشی، 40 واحد تخم مرغ فروشی و 15 واحد فروش ماهی بوده که همه این واحدها به صورت قانونمند دارای پروانه کسب هستند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن