Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی 70 درصد نانوایی‌های همدان به دستگاه کارتخوان مجهز شدند

70 درصد نانوایی‌های همدان به دستگاه کارتخوان مجهز شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد از نانوایی‌های استان همدان به دستگاه کارتخوان مجهز شده‌اند.

به گزارش"همدان نیوز"، ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه یک هزار و 300 نانوایی در سطح استان دستگاه کارتخوان دارند و 150 دستگاه هم در حال نصب است، اظهار داشت: تعدادی از نانوایی‌ها هم دچار مشکلات فنی هستند که برای حل آن با اداره امور مالیاتی، شرکت ثبت و بانک سپه رایزنی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان تیرماه آمار نانوایی‌های مجهز به کارتخوان به بالای 90 درصد برسد، افزود: به منظور تشویق نانوایانی که دستگاه کارتخوان را نصب کرده و همکاری می‌کنند، براساس میزان کارکردشان روزانه مبلغ 15 درصد کارکرد به عنوان تشویقی واریز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌های بازرسی بر عملکرد نانوایان نظارت دارند، عنوان کرد: با هرگونه تخلف مانند کاهش ساعات کاری پخت، تعطیلی‌های خودسرانه و عدم استفاده از کارتخوان برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه گرفتن پول نقد در نانوایی‌هایی که مجهز به دستگاه کارتخوان هستند، ممنوع است، گفت: برای مشتریانی هم که کارت بانکی همراه ندارند، از کارت معین نانوایی استفاده می شود.

پورمجاهد افزود: نحوه کارکرد نانوایان، ساعات کاری و تعداد پخت از طریق کارتخوان رصد می‌شود و امکان هرگونه تخلف و سوء استفاده کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: نصب کارتخوان در نانوایی‌ها روشی برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد دولتی و فروش آزاد توسط نانوایان است.

پورمجاهد با بیان اینکه در زمان آغاز و اجرای هر طرح، مشکلات و نقاط ضعفی وجود دارد، گفت: در تلاشیم تا فروش کارتی نان در استان همدان به بهترین نحو اجرا شود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن