Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی درآمدهای مخابرات در تلفن ثابت کاهش پیدا کرده است

درآمدهای مخابرات در تلفن ثابت کاهش پیدا کرده است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه درآمدهای مخابرات در تلفن ثابت کاهش پیدا کرده است، گفت: چراکه مردم به تماس های تصویری روی آورده اند و می خواهند از طریق فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدعلی گرزین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قصد داریم از طریق فیبر نوری به مردم خدمات دهیم و ارتباط مناسی و دو طرفه بدون قطعی ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه توسعه شبکه های وایرلس پر هزینه است، افزود: همچنین برای اپراتورها نمی ارزد.

وی با اشاره به اینکه قرار است وزارتخانه به ما تسهیلات بدهد، بیان کرد: با نظام مهندسی سال قبل برای فیبر نوری قرارداد بستیم تا حوزه نظام مهندسی به کسانی که ساختمان می سازند، ابلاغ کند مسیر فبیر نوری را تدارک ببینند.

گرزین با بیان اینکه باید فرهنگ استفاده از فیبرنوری را جا بیندازیم، ادامه داد: دنبال تغییر تکنولوژی در همدان هستیم و مشکل مودم در همدان نیز باید حل شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث همراه اول پوشش بالای ۹۷درصدی داریم، عنوان کرد: در روستاها‌، نسل دو هستیم و اگر در مناطق محروم بخواهیم خدمات را گسترش دهیم این کار به عهده دولت است نه اپراتورها.

گرزین با بیان اینکه در بحث نقدینگی فوق العاده مشکل داریم، گفت: ما در شهرهای استان ، بالای ۲۵درصد ضرر داریم و هرچقدر تلاش کنیم نمیتوانیم به استاندارد برسیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با اشاره به اینکه مشکلات مخابرات فوق العاده زیاد شده است، اظهار کرد: دولت قبل و جدید تمایلی به افزایش تعرفه ندارند.

وی با بیان اینکه مطالبات ما از سال 89 باقی مانده است، افزود: دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ضرر و بالای ۶۰ میلیارد طلب داریم که ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ آن در تلفن ثابت است.

گرزین با اشاره به اینکه اکثر روستاهای ما یک گیگ پهنای باند دارند؛ بیان کرد: به روستایی هایی که بخواهند کارهای تجاری انجام دهند، حاضریم پهنای باند بالایی دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان ادامه داد: 800 سایت در کشور برای راه اندازی فایو جی پیش بینی شده است  و به لحاظ زیر ساختی مشکلی نیست؛ همچنین تا آخر سال یک الی دو سایت فایو جی شود در استان راه اندازی می شود.

وی با تاکید بر اینکه در دیتا تقریبا بالای ۸۰ درصد نوسازی انجام دادیم، گفت: همراه اول ۱۰۰درصد تغییرات دادیم و بالاترین توسعه را دراستان همدان داشتیم.

گرزین با بیان اینکه در حوزه تلفن ثابت ۴۰ درصد جلو رفتیم و تجهیزات را نو کردیم، اظهار کرد: فاصله مدیریت و همکاران را به حداقل رساندم و همه کنار هم بودیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با اشاره به اینکه شایسته سالاری را در شرکت توسعه دادیم، اظهار کرد: انتصابات ما خارج از دخالت های سیاسی بوده است چراکه شرکت باید برای خودش تصمیم بگیرد نه اینکه تصمیم ها از بیرون باشد.

وی در پایان با بیان اینکه ما در زندگی مردم و آینده آنها دخیل هستیم، خاطرنشان کرد: مخابرات می تواند عمر یک جامعه، درآمد و روابط اجتماعی رو بالا ببرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن