Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پایان جداسازی مسیر رفت و برگشت گردنه اسدآباد تا زمستان

پایان جداسازی مسیر رفت و برگشت گردنه اسدآباد تا زمستان

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد با اشاره به جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد با نصب نیوجرسی و نصب روشنایی بر روی نیوجرسی‌ها در وسط جاده گفت: در حال حاضر از ۱۵کیلومتر طرح فوق بخش اعظم طرح اجرا و تنها ۳ تا ۴ کیلومتر دیگر باقی مانده که قطعا تا قبل از زمستان سال جاری  تکمیل و بهره برداری طرح انجام‌خواهد شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مسعود حبیبی اظهارکرد: تاکنون برای این طرح اعتباری افزون بر ۱۸ تا ۱۹ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل و ادامه طرح به اعتباری افزون بر ۱۰میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی با اشاره به  آغاز طرح فوق در سال ۱۳۹۹ تصریح کرد: به عنوان برنامه‌های کوتاه مدت ایمن سازی گردنه اسدآباد اولویت اول شهرستان طرح نیوجرسی و روشنایی و پس از آن تعریض گردنه خواهد بود که برای اجرای تعریض گردنه راهداری شهرستان در حال تسهیل بخشیدن این طرح قبل از اجراست.

حبیبی بیان کرد: برای تسهیل بخشی برای اجرای طرح تعریض گردنه، راهداری شهرستان روشنایی‌های قبل را برداشته و جاهایی که گاردریل  وجود دارد و پشت آن خالی است را با مصالح پر و تسطیح  و همسطح جاده می کند که این کار در حال انجام است و با این اقدام تعریض گردنه  از نظر خاکی حتی دو برابر خواهد شد.

وی افزود: با تسهیل بخشی که برای تعریض گردنه توسط  راهداری و حمل و نقل جاده ای در دست انجام است با  آغاز و اجرای عملیات تعریض گردنه دیگر نیاز به برداشتن موانع و یا اقدامات دیگر نبوده و تنها زیرسازی و آسفالت طرح انجام می‌گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن