Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تغییری در سهمیه و نرخ آرد و نان همدان اعمال نشده است/ مجازات در انتظار نانواهای متخلف

تغییری در سهمیه و نرخ آرد و نان همدان اعمال نشده است/ مجازات در انتظار نانواهای متخلف

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان با هشدار به نانوایی های سراسر استان، گفت: هیچگونه تغییری در سهمیه و نرخ آرد نانوایان اعمال نشده و تعطیلی و کاهش زمان پخت خودسرانه آنها تخلف محض است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مسعود بکائی اظهار داشت: هیچ تصمیمی برای کاهش زمان پخت نان و کسر سهمیه آرد گرفته نشده بلکه سهمیه آرد نانوایی ها در مناطق پرجمعیت و شلوغ افزایش یافته تا پاسخگوی نیاز مردم باشند.

وی گفت: نانوایانی که ادعا می‌کنند سهمیه آرد آنها کاهش یافته، آردی را که به صورت یارانه ای دریافت می کنند در بازار آزاد به ۲۰ برابر قیمت می فروشند که این خلاف قانون است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان خاطرنشان کرد: برخی نانوایی ها به عمد ساعت کاری خود را کاهش داده تا در مصرف آرد صرفه جویی کنند و آرد کیسه ای ۳۲ هزار تومان را به ۵۰۰ هزار تومان بفروشند.

به گفته او، برخی از نانوایان نیز خودسرانه واحد خود را تعطیل کرده اند تا به سودجویی بپردازند که بی ترید به تخلفات آنها رسیدگی می شود.

بکائی از عموم مردم خواست بازرسان را دراین زمینه یاری داده و چنین مواردی را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی به مردم اطمینان خاطر داد کوچکترین تغییری در قیمت آرد و نان و میزان سهمیه نانوایی ها اعمال نشده و شرایط مانند ماه های قبل است بنابراین از خرید بیش از نیاز روزانه خودداری کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان تصریح کرد: برای نانواهای متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده و علاوه بر مجازاتی که قانون وضع کرده سهمیه آرد آنها کسر و یا قطع خواهد شد.

بکائی از توزیع ماهانه ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن آرد در سطح استان خبر داد و گفت: این میزان آرد بین هزار و ۹۰۰ واحد نانوایی توزیع می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن