Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل در همدان

احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل در همدان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: یکی از اهداف مهم احیا و حمایت از واحدها و کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل استان است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمد شانیان با تاکید بر اینکه در شرایط سختی به سر می‌بریم و نیاز به کمک همه جانبه مردم و مسئولان داریم اظهار داشت: اما کارها و برنامه‌های بزرگی در پیش است.
وی با بیان اینکه امیدوارم در پایان کار بتوانیم کارنامه موفقی داشته باشیم و اعتماد بزرگان را پاسخگو باشیم، تصریح کرد: از مجموعه استانداری، تولیدکنندگان، اصناف  و فعالان بخش اقتصادی دعوت به همکاری می‌کنم تا اوضاع بهتری داشته باشیم.
رئیس سازمان صمت استان همدان با تاکید بر اینکه کارکنان سازمان صمت استان همدان از بهترین‌ها هستند گفت: امروزه صنعتگران ما در جبهه اقتصادی می‌جنگند.
شانیان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی تدوین شده که طبق سیاست‌های دولت سیزدهم پیش می‌رود عنوان کرد: تلاش ما چرخاندن چرخه سنگین اقتصاد و حمایت از تولید و تولیدکنندگان است.
وی با تاکید بر اینکه رویکرد ما در حوزه صنعت، حمایت و تسهیلگری است، بیان کرد: باید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردند.
رئیس سازمان صمت استان همدان با بیان اینکه وضعیت بخش معدن ما می‌تواند بهتر از این باشد، تصریح کرد: باید صنایع معدنی بیشتری راه‌‎اندازی و فرآوری مواد معدنی انجام شود و ارزش افزوده بیشتری از معادن برای استان داشته باشیم.
شانیان با بیان اینکه دولت در زمینه تجارت خارجی اقدامات خوبی انجام داده . در همین عمر کوتاه دولت شاهد تفاهم‌نامه‌های خوبی بودیم اظهار داشت: دیپلماسی اقتصادی خوبی شکل گرفته و امیدواریم‌ استان ما هم در آن نقشی داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه بدون شک یک اتفاق خوب اقتصادی با یک نفر رقم نمی‌خورد گفت: به همکاری دستگاه‌های مختلف استانی و رسانه‌ها نیازمندیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن