Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی عرضه 116 میلیون متر مکعب CNG در همدان

عرضه 116 میلیون متر مکعب CNG در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از عرضه 116 میلیون و 200 هزار مترمکعبی گاز سی ان جی در 8 ماهه سال 1400 خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: آمارهای مصارف سوخت در استان همدان از ابتدای فروردین سال جاری تا پایان آبان ماه، حاکی از صرفه جویی 104 میلیون لیتری مصرف بنزین از طریق جایگزین کردن آن با مصرف سوخت CNG است.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان 8 ماه سال گذشته 111 میلیون و 500 هزار متر مکعب سوخت پاک در جایگاه های استان عرضه و به مصرف رسیده بود که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد 4درصدی مصرف گاز طبیعی فشرده هستیم.
وی افزود: در حال حاضر در 49 جایگاه منطقه همدان سوخت گاز طبیعی فشرده عرضه می شود که از این تعداد 25 جایگاه تک منظوره (سی ان جی) و 24 جایگاه دیگر دومنظوره (فرآورده مایع و سی ان جی) است.
روستایی یادآور شد: در زمان بروز اختلال موقت اخیر در سامانه هوشمند توزیع بنزین، بخش زیادی از بار عرضه سوخت را جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی جبران کردند و این امر از مزایای توسعه سبد سوخت در بخش حمل و نقل است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن