Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کمک ۵۰ میلیون تومانی بهزیستی همدان به مددجویان برای تامین مسکن

کمک ۵۰ میلیون تومانی بهزیستی همدان به مددجویان برای تامین مسکن

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: مددجویان واجد شرایط سازمان بهزیستی با ثبت نام در طرح جهش تولید و تامین مسکن از کمک بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی این سازمان در پرداخت قسط مرحله سوم بهره مند می شوند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدالله فارسی افزود: این تسهیلات به کسانی تعلق می‌گیرد که تاکنون از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر استفاده نکردند.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر طرح جهش تولید و تامین مسکن فقط برای شهرهای ازندریان، زنگنه، سامن، سرکان، فیروزان، گیان و شهرستان های کبودراهنگ و نهاوند در استان همدان تعریف شده است.
معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: در صورتیکه ثبت نام طرح جهش تولید و تامین مسکن در شهرهای دیگر استان تعریف شود مددجویان آن شهرها نیز می‌توانند از تسهیلات بهره ببرند.
به گفته وی تنها هدف سازمان بهزیستی تامین سرپناه نیست بلکه با تامین مسکن مناسب منزلت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مددجویان نیز در نظر گرفته می‌شود.
فارسی یادآور شد: سازمان بهزیستی در برنامه کمک به تأمین مسکن هفت گروه هدف شامل معلولان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول تحت تکفل، معلولان مجرد بالای ۲۰ سال، زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی بهزیستی و بهبودیافتگان ارائه خدمت می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن