Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کشف ۱۱ مزرعه رمز ارز دیجیتال در همدان

کشف ۱۱ مزرعه رمز ارز دیجیتال در همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از کشف 11 مزرعه و 88 دستگاه استخراج غیرمجاز  رمز ارز با توان 166.22 کیلووات، از ابتدای شهریور ماه در استان همدان خبر داد.

به‌ گزارش "همدان‌نیوز"، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای جمع‌آوری رمز ارزهای غیرمجاز اظهار داشت: از ابتدای شهریور ماه تاکنون 11 مزرعه و 88 دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز با توان 166.22 کیلووات در استان همدان کشف شده است.

وی افزود: از مجموع رمز ارزهای کشف شده 30 دستگاه با توان 45 کیلووات در رزن، 20 دستگاه با توان 50 کیلووات در تویسرکان، دو دستگاه با توان 4.8 کیلووات در فامنین، تعداد 12 دستگاه با توان 24 کیلووات در امور یک شهرستان همدان، 6 دستگاه در ملایر، 4 دستگاه در بهار و 14 دستگاه در اسدآباد در مجموع با توان 24 کیلووات در این سه شهرستان، کشف شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان عنوان کرد: این تعداد دستگاه غیرمجاز کشف شده معادل یک میلیون و 436 هزار و 140 کیلووات ساعت انرژی  مصرف کرده که حدود 20 میلیارد ریال به شبکه‌های توزیع برق استان خسارت وارد کرده است.
وی با بیان اینکه با استفاده از منابع و روش‌های متعدد علمی و تخصصی موفق به شناسایی و کشف این تعداد رمز ارزهای غیرمجاز شده‌ایم، گفت: مقابله با رمز ارزهای غیرمجاز در اولویت این شرکت است.
جمشیدی در پایان ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی و دادستانی استان در راستای کشف دستگاه‌های غیرمجاز رمز ارز گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم با همکاری در کشف دستگاه‌های غیرمجاز رمز ارز ضمن جلوگیری از خسارت به شبکه توزیع برق از جوایز ارزنده در نظر گرفته شده برای گزارشات مردمی بهره‌مند شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن