Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بازار همدان زیر ذره‌بین بازرسان

بازار همدان زیر ذره‌بین بازرسان

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه از ۲۵ بهمن هجمه سنگین بازرسی در بازار آغاز شده، گفت: بازرسی از بازار شب عید از ۲۵ بهمن آغاز و تا ۱۵ فروردین به صورت ویژه انجام خواهد شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدرضا متین گفت: این طرح برای آرامش بخشیدن به بازار در روزهای پایانی سال اجرا می‌شود تا از افزایش بی رویه قیمت اجناس مختلف و مایحتاج مردم جلوگیری شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رسانه‌ها خواست به عنوان چشم و گوش این سازمان بر فرایند توزیع نظارت و کنترل داشته باشند و بازرسان ما را با اطلاع رسانی خود یاری دهند.
متین به مصرف کنندگان اطمینان خاطر داد با تخلف‌های صنفی به شدت برخورد قانونی می‌شود و از آنان خواست موارد کم فروشی، تقلب، گرانفروشی و احتکار را با سامانه ۱۲۴ به بازرسان ما اطلاع بدهند تا در سریعترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
متین درباره حوزه بازار نیز با تأکید بر اینکه منکر گرانی نیستیم، اظهار کرد: تمام تلاش سازمان صمت بر این است که بازار کنترل شود و در زمینه مرغ نیز نیروهای سازمان تا ساعت ۱۱ شب در گشتارگاه‌ها بودند تا مرغ خارج استان نرود.
وی با بیان اینکه هر کسی در حق مردم احجاف کند، سخت برخورد می‌کنیم، ادامه داد: کسانی که توسط ما جریمه شدند به مردم ظلم و اجحاف کردند و طوری برخورد کردیم که دیگر نتوانند انجام دهند.
این مقام مسئول درباره وضعیت بازار بنکداران، بیان کرد: بازار بنکداران همدان تقریباً تکمیل شده و شروع کار در دو ماه آینده قطعی می‌شود البته بستگی به واحدهای مستقر در آنجا دارد که همه بازگشایی و کار کنند تا شروع رسمی آغاز شود.
متین از تأمین میوه شب عید استان همدان خبر داد و مطرح کرد: ۱۰۰۰ تن میوه شب عید برای استان همدان خریداری شده به‌طوریکه ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای استان تدارک دیده شده است.
وی تاکید کرد: رشد صنعتی همدان در طول عمر انقلاب بی‌سابقه بوده و به جرات می‌توانیم ادعا کنیم فراتر از اهداف تعیین شده در شعار جهش تولید گام برداشته‌ایم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن