Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تشکیل پرونده قضایی برای ۱۰ فروشگاه متخلف در همدان

تشکیل پرونده قضایی برای ۱۰ فروشگاه متخلف در همدان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تاکنون ۱۰فروشگاه متخلف به دلیل فروش اجباری کالا به مردم جریمه شده و برایشان پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، داریوش صفاری اظهار داشت: فروش اجباری هرگونه کالا در کنار کالاهای اساسی به مردم ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‎‌شود.
وی با تأکید بر اینکه کالاهایی مانند برنج و روغن به فراوانی موجود است اما برخی از مردم اقدام به خرید بیش از حد نیاز و احتکار خانگی می‌کنند تصریح کرد: بیشتر اوقات جو روانی سبب تقاضای بیش از نیاز کالاها می‌شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در ایام پایانی سال بر اساس طرح تنظیم بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت دولتی عرضه می‌شود عنوان کرد: در حال حاضر برنج تایلندی ارزان قیمت در بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود است.
صفاری از تشدید نظارت بر بازار شب عید خبر داد و گفت: بازرسان ما به صورت روزانه در سطح بازار حضور داشته و با هرگونه گرانفروشی و تخلف واحدها برخورد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سامانه 124 برای ثبت شکایات مردم راه‌اندازی شده است بیان کرد: در این سامانه ضمن دریافت شکایت در اسرع وقت مورد پیگیری و نتیجه‌گیری قرار می‌گیرد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از ثبات قیمت در بازار تخم مرغ خبر داد و گفت: اکنون قیمت هر شانه تخم مرغ بین 32 تا 35 هزار تومان متغیر است.
صفاری با بیان اینکه قیمت هرکیلو مرغ 23 هزار تومان تعیین شده است اظهار داشت: فروش این کالا با نرخ بیش از این مبلغ تخلف است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن