Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا شد

فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا شد

رئیس اتاق اصناف همدان از اجرای طرح فروش فوق العاده بجای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه سال نو خبر داد و گفت: واحدهای صنفی منتخب دراین طرح اجناس خود را با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حسین محرابی اظهار داشت: امسال به دلیل محدودیت‌های کرونا هیچ گونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه سال نو برگزار نمی شود و طرح فروش فوق العاده جایگزین آن شده است.

وی اضافه کرد: در این طرح فروشندگان به ویژه صنف پوشاک، کیف و کفش و خشکبار و آجیل مایحتاج مردم را با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی بسته به نوع کالا ارائه می کنند.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به قدرت پایین خرید مردم، گفت: واحدهای صنفی به دلیل کسادی بازار و محدودیت‌های کرونایی دچار آسیب شده اند که امیدواریم فروش فوق العاده بتواند رضایت این دو قشر را فراهم کند.

محرابی تصریح کرد: بی تردید کسبه و بازاریان از این اجرای طرح استقبال می کنند زیرا در یک سال گذشته از نبود مشتری و اوضاع نامناسب کسب و کار خسارت دیده اند.

او به نظارت اتاق اصناف بر اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: چادرهای بازرسی با همکاری شهرداری در چند نقطه حساس شهر همدان مانند میدان بوعلی، امامزاده عبدالله و ابتدای خیابان شهدا نصب می شود تا به شکایتهای مردم در این زمینه رسیدگی شود.

رئیس اتاق اصناف همدان خاطرنشان کرد: بازرسان مستقر در این چادرها به صورت فوری شکایت مردم را دریافت کرده و همراه مشتری به واحد صنفی برای پیگیری تخلف صورت گرفته مراجعه می کنند.

به گفته وی اقلام مورد نیاز مردم برای عید نوروز در بازار موجود است و کمبودی در کالاهای اساسی مانند گوشت مرغ، روغن و تخم مرغ وجود ندارد.

محرابی ابراز امیدواری کرد: طرح فروش فوق العاده بتواند به نیازهای مردم پاسخ داده و رضایت کسبه و بازاریان را هم تامین کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن