Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بررسی مشکلات مخابرتی استان همدان با تعامل نمایندگان مجلس

بررسی مشکلات مخابرتی استان همدان با تعامل نمایندگان مجلس

دیدارهای سریالی سرپرست مخابرات منطقه همدان، راهی برای همدلی و همکاری مسئولان خواهدبود.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان همدان، بلاشک نمایندگان شهرهای استان در مجلس شورای اسلامی، به دلیل حضور بیشتر و شنیدن درد دل مردم، در جریان مشکلات و مسائل مربوط به حوزه انتخابیه خود بوده و می توانندمنعکس کننده این مشکلات به مدیران استانی و کشوری باشند.

این فرصتی مغتنم برای مدیران اجراییست تا با شنیدن و شناسایی مشکلات، برنامه ریزی بهتری برای حوزه کاری خود داشته باشند.
بر همین اساس گرزین، سرپرست مخابرات منطقه همدان جلسات متعددی با نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی برگزار می کند که ثمره آن هماهنگی و تعامل و همکاری در توسعه و تعالی در حوزه مخابرات است.
در آخرین جلسه از این دست جلسات، شهبازی، نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی با حضور درمخابرات شهرستان نهاونددیداری با مهندس گرزین، که برای سرکشی و پیگیری عملیات برنامه ریزی وتوسعه به نهاوند سفرکرده بود داشت.
در این دیدار، ضمن بررسی مسائل و مشکلات مختلف،راه‌های همکاری و تعامل بیشتردر جهت توسعه نهاوند در حوزه مخابراتی مورد بحث وتبادل نظر قراررفت.
در این دیدار شهبازی، اقدامات مخابرات منطقه همدان در شهرستان نهاوند را مثبت و ارزنده ارزیابی کرده و اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی و تلاش بیشتر، سطح خدمات ارائه شده وزیرساختهای موجود ارتقا یافته و بهتر از قبل شود.
گرزین نیز ضمن تقدیر از قدرشناسی مردم، ابراز امیدواری کرد تا با تعامل، همدلی، همفکری و همکاری نمایندگان استان همدان درمجلس شورای اسلامی، زیر ساخت‌های بیشتری ایجاد شود تا مخابرات منطقه همدان، به سرویس دهی بهتر از قبل پرداخته و نیازهای مردم را مرتفع کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن