Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع ۶۰۰ تن مرغ منجمد در همدان

توزیع ۶۰۰ تن مرغ منجمد در همدان

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در تلاش هستیم در آینده نزدیک قیمت مرغ به ۲۳ هزار تومان و حتی کمتر از آن برسد گفت: به منظور کنترل بازار اقداماتی چون توزیع مرغ منجمد، هماهنگی قیمت در استان‌های همجوار برای جلوگیری از سرریز مرغ و نظارت بر عرضه صورت گرفته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آقایار فراشی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و کمک اعضای کمیته تنظیم بازار استان قیمت مرغ رو به کاهش است اظهار کرد: در تلاش هستیم در آینده نزدیک قیمت مرغ به ۲۳ هزار تومان و حتی کمتر از آن برسد.
وی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته به منظور کنترل بازار ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سطح شهر توزیع شده است افزود: افزایش یکباره قیمت مرغ به علت کاهش جوجه‌ریزی در مهر ماه بود که این مهم در آبان ماه حل شده و نتیجه آن در چند روز آینده به ثمر می‌نشیند.
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان تصریح کرد: به منظور کنترل بازار مرغ اقدامات کاربردی اعم از توزیع مرغ منجمد، هماهنگی قیمت در استان‌های همجوار برای جلوگیری از سرریز مرغ و نظارت بیشتر بر عرضه صورت گرفته است.
وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر به میزان کافی روغن طبخ در فروشگاه‌ها موجود است یادآور شد: مشکل کمبود روغن خام حل شده و خوشبختانه به وفور در بازار یافت می‌شود.
فراشی در ادامه به کاهش قیمت‌ کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: علاوه بر اقلام اساسی قیمت کالاهای دیگر همچون آهن‌آلات روند کاهشی دارد و وضعیت بازار امیدوارکننده است.
وی در پایان سخنانش با توجه به لزوم فرهنگ‌سازی بین مردم خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم خرید بیش از اندازه نداشته باشند و منازل خود را به انبارهای اقلام تبدیل نکنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن