Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در بازار همدان

توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در بازار همدان

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان از توزیع مقدار 50 تن مرغ منجمد در این استان خبر داد و گفت: از هفته گذشته توزیع سهمیه تخصیص یافته به مقدار 500 تن مرغ منجمد در استان به شرکت پشتیبانی امور دام ابلاغ شد که بر این اساس تاکنون 50 تن مرغ با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار استان در بین فروشگاه‌های معتبر استان توزیع شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابولفضل اینانلو با تأکید بر اینکه موجودی انبارهای این شرکت از نظر مرغ، گوشت قرمز و نهاده‎های دامی قابل توجه است، اظهار کرد: با توجه به نوسان قیمت مرغ گرم در بازار، ستاد تنظیم بازار کشور تصمیم به توزیع مرغ منجمد گرفت که با ابلاغ سهمیه به استان این امر در حال  اجراست و 500 تن مرغ منجمد به قیمت 15 هزار تومان در سطح استان توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه این شرکت هیچ محدودیتی در توزیع مرغ منجمد ندارد، تصریح کرد: تا هر زمانی که ستاد تنطیم بازار استان به شرکت پشتیبانی امور دام ابلاغ کند، امر توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان درباره توزیع گوشت قرمز منجمد نیز تأکید کرد: موجودی استان از نظر گوشت قرمز مناسب بوده و به محض تصمیم‌گیری ستاد تنظیم بازار و اعلام سهمیه، گوشت قرمز نیز توزیع می‌شود.
اینانلو با اشاره به اینکه روند ترخیص نهاده‌های دامی از مبادی بسیار خوب شده است، یادآور شد: از هفته آخر شهریور تاکنون 26 هزار تن نهاده دامی از جمله کنجاله سویا، ذرت و جو برای ذخیره سازی در انبارهای استان همدان در حال ارسال از مبادی ورودی به داخل استان است.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه امر ذخیره سازی آسودگی خاطر تولیدکنندگان را به همراه خواهد داشت، ادامه داد: در مواقعی که موجودی نهاده‌ها و ذخایر استراتژیک استان مکفی باشد، هر زمان بازار دچار شوک شود بلافاصله ذخایر توزیع می‌شود بنابراین تولیدکنندگان نگرانی از این بابت نداشته باشند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن