Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی صادرات دو میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری از همدان

صادرات دو میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری از همدان

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت همدان با بیان اینکه وازلین صنعتی و بهداشتی در صدر محصولات شیمیایی صادراتی استان قرار دارد گفت: از ابتدای سال‌جاری صادرات این کالا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار ارز آوری داشته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدرضا متین اظهار داشت: کارخانه‌ رزپالایش غرب با تولید پارافین جامد، وازلین بهداشتی و صنعتی از صنایع فعال و موفق در عرصه صادرات محسوب می‌شود.
او با بیان اینکه ۹۸ درصد تولیدات این واحد صادر می‌شود خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال این واحد صنعتی در حدود سه هزار و ۳۰۰ تن کالا به چند کشور جهان صادر کرده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: بر اساس آمار گمرک استان رز پالایش غرب در سال گذشته پنج هزار و ۸۶۱ کیلوگرم کالا به ارزش ۴ میلیون و ۷۸۳ دلار و ارزش ریالی ۵۲ میلیارد تومان صادرات داشته است.
متین با اشاره به فعالیت یک هزار و ۴۰ واحد تولیدی در استان و نقش آنها در رونق اقتصادی و اشتغال افزود: رز پالایش غرب توانسته با بیش از یک دهه فعالیت برای ۲۵ نفر از جوانان این منطقه شغل ثابت ایجاد کند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از رشد ۲۲ درصدی صادرات استان خبر داد و گفت: این میزان افزایش در نیمه نخست سال جهش تولید ۶۵ میلیون و ۲۶۰ هزار دلار ارزآوری داشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن