Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی قیمت مرغ در همدان به ۲۱ هزار تومان رسید!

قیمت مرغ در همدان به ۲۱ هزار تومان رسید!

مدیر اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تکذیب قیمت ۳۰ هزار تومانی مرغ در بازار همدان، گفت: با توجه به شرایط قیمتی مرغ زنده امروز قیمت مرغ تا ۲۱ هزار تومان هم می‌رسد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، داریوش صفاری با تأکید بر اینکه استان همدان در کنترل قیمت مرغ بهترین عملکرد را در کشور داشته است، اظهار کرد: قیمت مرغ زنده در بازار ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان است و قیمت مرغ برای مصرف کننده تا ۲۱ هزار تومان جا دارد.
وی با بیان اینکه همچنان به مرغ فروشی ها تأکید داریم قیمت مصوبه را رعایت کنند، تصریح کرد: قیمت مصوب مرغ در همدان  ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان بود اما با توجه به اینکه قیمت در سایر استان ها بالاتر است، خروج مرغ از استان را داریم.
صفاری با تأکید بر اینکه قیمت مرغ در کشور افزایش داشته است، یادآور شد: به علت افزایش قیمت نهاده‌ها در کشور قیمت مرغ افزایش داشته است و فقط مختص همدان نیست اما انتظار داریم قیمت مصوبه ستاد تنظیم بازار را رعایت کنند.
مدیر اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ نیز متعادل است، مطرح کرد: روزانه ۲۰ تن تخم مرغ در استان همدان توزیع شده و در حال توزیع است و در حال حاضر قیمت تخم مرغ متعادل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در بازار همدان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است اما اشتباهی که در فروش تخم‌مرغ رخ داده این است که مردم گمان می‌کنند هر شانه تخم مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است در حالیکه هر شانه تخم مرغ حداقل دو کیلو و ۱۰۰ گرم وزن دارد بنابراین هر شانه تخم مرغ ۳۰ هزار تومان است.
صبح امروز -سه شنبه ۲۲ مهرماه- بازدید میدانی خبرنگار ایسنا از بازار مرغ همدان نشان می دهد مرغ گرم هم اکنون در بازار بین ۲۱ هزار تا ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود، قیمت مرغ زنجان ۲۲ هزار تومان است و ران مرغ با قیمت های متفاوت ۱۸ هزار و ۸۰۰، ۱۶ هزار و ۸۰۰ و ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان و ران مرغ گرم شمال با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ به فروش می رسد./ ایسنا

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن