Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بیش از ۵۰۰ از کیلومتر از راه‌های همدان بهسازی شد

بیش از ۵۰۰ از کیلومتر از راه‌های همدان بهسازی شد

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان همدان بهسازی شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مسعود رستمی افزود: این بهسازی شامل لکه گیری، روکش، درزگیری، پخش آسفالت رگلاژی بوده که به شکل امانی و پیمانی انجام شده است.
او با اشاره به اینکه این بهسازی در راستای ارتقاء کیفی سطح رویه آسفالت و ارتقاء ایمنی محور‌های استان انجام شده است افزود: بدون تردید مرمت، تعمیر، روکش و لکه‌گیری به موقع در جاده‎ها و محور‌های مواصلاتی تا حدود زیادی می‎تواند به کاهش تصادفات جاده‎ای کمک کند.

رستمی اظهار داشت: عملیات بهسازی رویه آسفالت در محور‌های استان همدان همچنان در حال انجام است، و ما پیگیر هستیم تا قبل از آغاز فصل بارندگی‌ها بخش‌های دیگری از راه‌های استان همدان بهسازی شود.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه این عملیات برای نگهداری، ارتقای ایمنی تردد و بهسازی رویه راه‌های شریانی استان انجام می‌شود، یادآور شد: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

این مسئول ادامه داد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل، داشتن رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و اهداف این اداره‌کل مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای روکش آسفالت مناسب و اقتصادی بودن طرح‌ها است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن