Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی واردات قطع شود کیفیت آرد همدان افزایش پیدا می‌کند

واردات قطع شود کیفیت آرد همدان افزایش پیدا می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ممنوعیت ورود آرد از سایر مناطق کشور را سیاست استان دانست و گفت: این طرح برای ارتقای کیفیت آرد کارخانه‌های همدان انجام می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ظاهر پورمجاهد در شورای آرد و نان همدان اظهار داشت: طرح ممنوعیت ورود آرد از خارج استان به قوت خود باقی است و همه واحدهای نانوایی باید به این تصمیم تمکین کرده و از آرد موجود برای تولید نان با کیفیت تلاش کنند.  
او اضافه کرد: به غیر از آرد، مهارت و توانمندی نانواها در پخت نان بسیار اثرگذار است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. 
پورمجاهد با بیان اینکه طبق قانون ۱۵درصد از بودجه اتحادیه ها باید صرف آموزش شود گفت: اتحادیه نانوایان این موضوع را در اولویت قرار داده و کوتاهی نکند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: این طرح با هدف حذف واسطه‌ها و دلالان، بهبودگردش مالی و افزایش کیفیت آرد کارخانه‌ها در حال اجرا است. 
به گفته او نانوایی‌های استان موظف هستند طبق پروانه صادر شده فعالیت کنند و پخت چند نوع نان در واحدهای نانوایی ممنوع و تخلف محسوب می‌شود. 
پورمجاهد به اداره غله و خدمات بازرگانی دستور داد: سهمیه این نانوایی‌ها متخلف را قطع کرده تا به قانون تمکین کنند. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از ستاد مدیریت کرونا در شهرستانها خواست به رعایت پروتکل های بهداشتی در فرآیند پخت و عرضه نان نظارت بیشتری داشته باشند زیرا طبق اطلاعات واصله مسائل بهداشتی در این واحدها کمرنگ شده است. / ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن