Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی گوشت در همدان گران شد

گوشت در همدان گران شد

رئیس اتحادیه قصابان همدان از افزایش قیمت گوشت منجمد خبر داد و گفت: قیمت گوشت منجمد نسبت به هفته گذشته ۵۰ تا ۵۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، اکبر سپهری‌وفا با بیان کرد: در حال حاضر قیمت گوشت منجمد در بازار همدان بین ۶۸ تا ۷۰ هزار تومان به فروش می رسد در حالیکه قیمت این نوع گوشت در هفته های گذشته ۴۰ هزار تومان بوده و هم اکنون ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
وی در ادامه با اشاره به توزیع روزانه شش تن گوشت گوسفندی و هفت تن گوشت گوساله در همدان اعلام کرد: هم اکنون قیمت گوشت گوسفندی مخلوط ۹۲ هزار تومان بوده که نسبت به هفته گذشته بین ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش قیمت داشته است.
سپهری وفا با بیان اینکه هر کیلو دام زنده بین ۹۰ تا ۹۲ تومان در بازار فروخته می شود، افزود: گوشت گوسفندی با نرخ مصوب ۱۱۵ هزار تومان بوده اما درخواست افزایش قیمت بین ۱۰ تا ۱۲ درصد را داشتیم که هم اکنون با قیمت ۱۳۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی همدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: افزایش قیمتی در مرغ، ماهی وتخم مرغ دیده نمی شود و همچنان قیمت ها ثابت است.
جواد عاشوری با بیان اینکه در حال حاضر تنها ماهی قزل آلا در بازار موجود است، اظهار کرد: هم اکنون قیمت ماهی قزل آلا در بازار کیلویی ۳۲ هزار تومان به فروش می رسد و عرضه و تقاضای آن خوب است.
وی تصریح کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ از ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان و کیلویی ۸۵۰۰ تومان است و در حال حاضر روزی ۵۰ تن تخم مرغ در همدان عرضه می شود.
عاشوری اشاره به توزیع روزانه ۵۰ تا ۶۰ تن مرغ در همدان یادآور شد: توزیع مرغ در همدان با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مرغ انجام می شود و به قیمت مصوب تنظیم بازار یعنی  ۱۵ هزار تومان به فروش می رسد و عرضه و تقاضای آن خوب است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن